Nivea Voedende Dagcréme

Ik heb weer een review voor jullie klaar staan over de voedende dagcrème van Nivea voor de droge of gevoelige huid. Ik had gemerkt dat ik de laatste tijd een redelijk droge huid had, terwijl mijn huid normaal best wel wat vet is. Dus ik besloot maar eens om een dagcrème te kopen voor de droge huid.

9

De dagcrème zit in een gewoon normaal kartonnen doosje, maar er staat redelijk wat informatie op.

8

Op de linkerzijde van het doosje staat uitgelegd hoe je de crème moet aanbrengen op je gezicht (zoals elke andere dagcrème dus).

7

Op de achterzijde staan de belangrijkste ingedriënten:

  • Amandelolie -> voedt de droge huid intensief
  • SPF 15 -> beschermt je huid tegen zonlicht en vroegtijdige huidveroudering
  • Hydra IQ -> uniek ingrediënt, stimuleert de vorming van nieuwe hydratatiekanaaltjes in de huid, die zorg dragen voor de vochtdistributie tussen de huidcellen

6

En op de rechterzijde zeggen ze dat Nivea op de natuur geïnspireerde ingrediënten gebruikt, om effectieve producten te ontwikkelen.

51

Hier is dan de tube waarin de dagcrème zit! Dezelfde informatie die op de voorkant van het doosje staat, staat ook op de voorkant van de tube.

4

En op de achterkant staat ook nog eens dezelfde informatie. Er zit trouwens 50 ml product in de tube.

3

Ik vind het zelf altijd leuker als dagcrème in zo een tube zit als deze, veel handiger en hygiënischer dan in een soort bakje waar je het eruit moet vegen zeg maar.

2

Het product ziet eruit als een normale dagcrème. Op de verpakking lijkt het een beetje roze maar het is gewoon wit. Hij smeert zacht uit op de huid en hij trekt echt snel in, dat vind ik echt een pluspunt!

Ik ben tevreden over deze crème en ik merk ook aan mijn gezicht dat hij goed zijn werk doet! Je kan de Nivea voedende dagcrème voor de droge of gevoelige huid in alle drogisterijen vinden voor 8,45 euro.

Kusjes, Lara.

Geef een reactie

