Muurstickers Kruidvat

Ik was een tijdje geleden aan het rondneuzen tussen de spulletjes in het Kruidvat. En toen zag ik opeens muurstickers liggen. Je ziet zo een dingen altijd wel op Tumblr en Pinterest en dat is echt zo mooi! Ik wou het ook. En toen ik de prijs zag verschoot ik echt en kon ik ze al helemaal niet meer laten liggen!

IMG_3823


IMG_3797

Er zijn 12 verschillende muurstickers, dus 12 verschillende quotes. Ik heb er 2 meegenomen: ”Dream your life and Live your dreams” en “Sweet Dreams”.
Ik kon echt niet kiezen, ze zijn allemaal zo mooi! Misschien ga ik er nog wel bijhalen, dan kan ik na een tijdje deze eraf halen en een andere ophangen :)

IMG_3806

De meeste quotes zijn bedoelt om op je slaapkamer op te hangen, maar er zijn er ook een paar die je gewoon in de living, de keuken,… kan hangen.

IMG_3811Hierboven staan de gebruiksaanwijzingen.

IMG_3812
En dan staan er nog een aantal dingen onder waarop je moet letten als je de muurstickers op een muur gaat plakken.

En dan nu… mijn eind resultaat! (wat al niet meer zo heel spannend is aangezien er in het begin van dit artikeltje er al een foto van stond ;)

IMG_3823

Ik ben er echt super blij mee! Met wat gezellige lampjes erbij en wat kussentjes (ik wil er nog meer om het nòg gezelliger te maken maar dat komt nog ;)) je maakt er een foto van en hij kan zo op Pinterest komen te staan!

Ik moet er wel even bij zeggen dat het even een prutswerkje is. Bij stap 7 bij de gebruiksaanwijzingen, als je de doorzichtige sheet van de letters aftrekt, bleven bij mij de letters aan het doorzichtige vel plakken. Dus ik moest alle letters één voor één tegen houden zodat ze op de muur blijven plakken.
Maar al bij al, ik vind het resultaat echt super mooi! En voor een prijs van 0,80 euro vind ik het al helemaal de moeite waard!

Muurstickers – Kruidvat – €0,80

2 gedachtes over “Muurstickers Kruidvat

Geef een reactie

