Born Pretty Store + kortingscoderes

Hallo! Vandaag laat ik jullie mijn favorieten zien van de website bornprettystore.com en ik heb ook nog een kortingscode kunnen regelen voor jullie, dus kijk zeker mee! bornprettystore7 De website verkoopt een heleboel dingen aan een spotprijsje! Ze hebben zo leuke spulletjes en het is echt super goedkoop. Er zijn verschillende categorieën.  Zo gaat het van juwelen naar telefoonhoesjes, van makeup naar decoratie en er is nog zoveel meer. Ik ga jullie mijn favorieten laten zien van de categorie ‘Jewelry & Accesoires’ en ‘Hair Salon & Decoration’. bornprettystore Eerst laat ik jullie mijn favorieten van de categorie Jewelry & Accessoires zien. Mijn eerste favoriet zijn deze above-knuckle rings. Je ziet het echt meer en meer en ik vind het super leuk staan! Deze ringetjes zijn heel subtiel maar dit vind ik er net zo leuk aan! In de webshop zijn ze €0,87. bornprettystore2Mijn tweede favoriet is deze ketting. Het is een goudkleurige ketting met een soort van zwarte pijl eraan, niet echt een pijl maar het lijkt er toch een beetje op in ieder geval. Een ketting kan je outfit echt zoveel leuker maken! Deze ketting kost €1,48. bornprettystore3 En mijn laatste favoriet van deze categorie is deze zwarte zonnebril. De bril heeft een soort van cat-eye vorm, echt zo cool! Hij kost €5,25. bornprettysotre4 En dan nu mijn favorieten van de categorie Hair Salon & Decoration. Dit haarkrijt is echt super cool! Het is echt leuk voor bij carnaval of bij andere feestjes. Ik vind het echt grappig! Er zijn 24 verschillende kleuren haarkrijt. Als je alle kleuren koopt kost het €20,14. Maar je kan ook gewoon een paar stukjes kopen en dan is het €0,87 per kleur. bornprettystore5 Dit haarbandje vind ik echt super schattig! Het is een haarbandje met gouden veertjes aan, super leuk voor bij een festival! Het kost €3,49. bornprettystore6En als allerlaatste, deze suuuuper schattige elastiekjes met zonnebloemetjes. Echt super leuk voor in de zomer om rond je dot te doen of om er gewoon een staartje mee te maken. Het is €2,08 voor één elastiekje. Dit waren dan mijn favorieten van de webshop, ik vind echt dat ze super leuke spulletjes hebben en dat aan zo een lage prijs! Je kan betalen met PayPal of via bankoverschrijving en de bestelling word binnen 2 werkdagen verzonden. De verzendkosten zijn €2,63 en ze verzenden wereldwijd. Ik vind het echt een geweldige webshop en ik zou het zeker aanraden om er is een keertje te bestellen! Ik heb ook nog een kortingscode voor jullie, waardoor je 10% korting kan krijgen in deze categorieën: Jewelry & Accessorie en Hair Salon & Decoration. De code is ARAT10. Wat is jullie favoriet van de webshop? xLara

Geef een reactie

