PhoneGigant iPhone case

Ik ga vandaag een ontzettend mooi iPhone 4/4S hoesje van PhoneGigant voor jullie reviewen, hij is violet en hij heeft een ombre effect en dat is echt zo cool! IMG_4052 PhoneGigant is een website met allerlei accessoires en onderdelen voor je mobiel. Zo hebben ze bijvoorbeeld iPhone onderdelen (batterijen, backcovers, schermen, reparatiesets,…), powerbanks, iPhone 6 hoesjes en nog veel meer! IMG_4055 Er zijn in totaal 6 kleuren van dit hoesje. Zwart, wit, licht blauw, violet (deze heb ik), roze en groen. Ik vind ze echt allemaal super leuk! IMG_4062 Zo ziet het hoesje eruit rond mijn gsm, ik vind het echt een geweldig hoesje! En dat ombre effect wauw! Het hoesje schijnt nog door dus je kan het Apple-logo en de tekst onderaan de iPhone er nog doorheen zien. IMG_4063 Er is natuurlijk een opening gehouden voor de camera en die heeft zoals je ziet een heel speciale vorm maar wel mooi vind ik! IMG_4064 Het hoesje loopt volledig rond de telefoon door maar er zijn natuurlijk wel openingen gehouden voor de plaats waar je je iPhone moet opladen en op de plaatsen waar er geluid vandaan komt. IMG_4065 Ook aan de bovenkant is er een opening om je oortjes in te steken en is er een knopje voor de ontgrendel knop, ik vind wel dat je er redelijk hard op moet drukken en dat vind ik wel een klein minpuntje. Maar misschien dat het na een tijd beter gaat als je het meer hebt gebruikt. IMG_4067 En aan de zijkant is er ook nog een opening voor het geluid aan en uit te zetten en knopjes voor het geluid harder en zachter te zetten. Ik vind wel dat deze knopjes beter werken dan de ontgrendel knop dus dat is goed! IMG_4068 Aan de voorkant van mijn iPhone komt het hoesje een beetje over de rand uit. Als je iPhone dan zou vallen op het scherm is de kans dat hij beschadigd is kleiner. Het hoesje is ook makkelijk van je gsm af te halen, bij sommige hoesjes moet ik echt wringen om het er rond uit te krijgen maar dat is helemaal niet het geval bij dit hoesje! De prijs van dit hoesje is €16,95.

Als u in Nederland hetzelfde product hebt gekocht dan PhoneGigant aanbied maar dan een lagere prijs heeft, kan u het laten weten aan hun en krijgt u het prijsverschil en 10% van dat bedrag terugbetaald. Ook passen ze hun prijs dan aan. Je kan op verschillende manieren betalen bij PhoneGigant: iDeal, PayPal, Credit Card, Maestro Card, MisterCash, Overboeking, achteraf betalen op rekening met AfterPay en betalen bij levering. Binnen Nederland bedragen de verzendkosten €2,95. In Nederland met Track-and-Trace kost het €5,95 en in België kost het €6,95 per bestelling. Als je het product voor 17:00 besteld, heb je het morgen in huis.

Ik vind het echt een leuke site en het is zeker de moeite waard om er eens op te kijken!

Ik heb dit product ontvangen ter review.  

xLara

Een gedachte over “PhoneGigant iPhone case

Geef een reactie

