Wishlist #1

Elke keer als ik een blog bezoek en ik zie een leuk product of een leuk kledingstuk zet ik het bij op mijn wishlist. Hij wordt steeds maar groter en groter en ik kan er bijna nooit iets van afvinken en daar wil ik verandering in brengen haha! Ik ga vandaag de 4 dingen die ik op dit moment het allerliefst wil hebben met jullie delen. En wie weet kan ik ze binnenkort aan jullie showen ;)

Wishlist Maart

Als ik tussen de 4 dingen moet kiezen wat ik het allerliefst wil is het sowieso de Classic Sheffield Lady van Daniel Wellington in Rose Gold! Ik heb deze horloge al bij super veel bloggers gezien en ik word steeds maar meer jaloers! Ik vind deze horloge echt prachtig en ik wil hem echt zo graag!

daniel wellington
Daarna wil ik de Nike Canvas Zoom SB Stefan Janoski’s echt graag. Ik heb al een paar Nike Janoski’s maar dan in het grijs maar ik wil ze ook in het zwart. Op de site staat dat het herenschoenen zijn but who cares? Schoenen zijn schoenen en ik vind dat het niet veel uitmaakt, vrouwen kunnen deze schoenen ook gerust dragen. En ik ben er al zeker van dat ik ze binnenkort uit mijn wishlist mag schrappen :)

janoski's
En dan komen de make-up producten! Ik zie het NYX Jumbo Eye Pencil in Milk super veel voorbij komen. Je kan het gebruiken als oogschaduwbasis, als oogschaduw zelf, als een potlood voor op je waterlijn of om te highlighten. Het lijkt mij echt een super leuk potlood en daarom staat hij ook op mijn wishlist!

nyx

En als laatste is er nog de Collection 2000 concealer. Deze concealer zie ik ook zoveel voorbij komen bij beautybloggers! Het moet dus echt een geweldige concealer zijn. Maar hij is alleen in Londen te koop dus als je eens daar ben, ik zou hem zeker eens meenemen. En hij is zelfs helemaal niet zo duur!

concealer

Dit waren de 4 dingen die ik op dit moment het allerliefst wil hebben.

Ik zit eraan te denken om elke maand de 4 dingen die bovenaan mijn wishlist staan met jullie te delen. Dus het zo fijn zijn als jullie in de reactie’s zouden achter laten of het een leuk idee lijkt of niet.

Wat staat bovenaan op jullie wishlist?

xLara

Een gedachte over “Wishlist #1

Geef een reactie

