Primark Sunkissed Metallic Bronze Blush

Het is weer een tijdje geleden dat ik een artikeltje gepost heb op mijn blog, sorry hiervoor! Ik had het druk met school en dan ben ik ook nog eens bijna 2 weken ziek geweest maar oke, ik ben er weer! Twee weken geleden kwam ik nog eens in de Primark en ik zag deze mooie blush/bronzer, ik vond het patroontje erin echt mooi en zoals jullie weten zijn de prijzen bij Primark heel goed te doen dus nam ik hem mee.

IMG_5171_Fotor

IMG_5166_Fotor

De verpakking oogt niet echt goedkoop, ik vind dat het best wel op een product van MAC lijkt. Heel stevig is hij niet maar dat is wel te verwachten van Primark en dat vind ik ook helemaal niet zo erg voor deze prijs.

Ingredients: Taic, Mica, Nylon 12, Silica, Zea Mays (Corn) Starch, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Dimethicone, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Isopropyl Isostearate, Dipentaerythntyl Hexahydroxystearate / Hexastearate / Hexarosinate, Polyacrylamide Isoparaffin Laureth-7, Magnesium Aluminium Silicate, Phenoxyethanol, Sorbitan Stearate, Methylparaben, Propylparaben

IMG_5175_Fotor

Eerlijk, hoe mooi ziet dit eruit? Het lijkt net op één of andere planeet, ik vind het echt zo cool!

IMG_5235zonder flits

IMG_5237met flits

Super goede pigmentatie! Ik vind de kleur echt zo mooi, misschien is hij ook mooi op je ogen en kan je hem gebruiken als oogschaduw!

IMG_5204_Fotor

      alleen foundation en poeder

IMG_5207_Fotor

                                             Sunkissed Metallic Bronze Blush

De blush/bronzer is echt zo mooi! Je kan hem ook gebruiken als highlighter maar shapen kan je hier beter niet mee doen, daarvoor zitten er teveel glittertjes in het product.

Ik ben super tevreden over dit product! Als je hem als blush gebruikt hoef je zeker geen highlighter meer te gebruiken. Hij geeft je wangen inderdaad een sunkissed effect, ik ben er blij mee!

Sunkissed Metallic Bronze Blush – Primark – €2,50

xLara

Geef een reactie

