A day in my life #1

Afgelopen weekend heb ik een nachtje in de Ardennen geslapen. Mijn papa was door Remeha uitgenodigd om een dagje naar Plopsa Coo te gaan en daarna in een bungalow te blijven slapen. Voor de volgende dag stond er niets op de planning, maar we besloten om nog ergens naartoe te gaan nu we toch eens in de Ardennen waren. Kijk je mee naar mijn weekend?

IMG_5509_Fotor

Zaterdag 30 mei

IMG_5499_Fotor

Mijn make-up van die dag.

IMG_5505_Fotor

Valies is ingepakt, klaar om te vertrekken!

IMG_5507_Fotor

Wat een mooi weer! Het was wel niet zo warm maar we hebben geluk gehad dat het droog bleef.

IMG_5509_Fotor

Toen we binnen kwamen in Plopsaland stond Klus ons al op te wachten haha! Het andere meisje is trouwens mijn stiefzus.

IMG_5517_Fotor

Na een paar attracties gedaan te hebben kregen we honger en gingen we naar een restaurant. Zo leuk met al die kleurtjes!

IMG_5519_Fotor

Er waren zoveel lekkere dingen, ik kon echt niet kiezen. Maar ik ben toch voor macaroni gegaan. Het was best wel lekker maar helemaal vanonder lag er allemaal water, dat was wel jammer.

IMG_5520_Fotor

Ik vond de serviettes er super schattig uitzien met Maya de Bij erop! Ik heb er ook één mee naar huis genomen als herinnering ;)

IMG_5524_Fotor

Na het eten besloten we om in de kabelbaan te gaan en dat was best wel eng. Ik had niet verwacht dat hij zo hoog zou gaan!

IMG_5526_Fotor

En kijk eens wie we toen tegen kwamen, haha.

IMG_5539_Fotor

Toen we boven zijn aangekomen hadden we dit mooie uitzicht, wauw! Je zou denken dat je in een ander land zit maar nee, dit is gewoon in België!

IMG_5548_Fotor

Even kinderachtig doen hahaha.

IMG_5550_Fotor

In Plopsaland zijn er ook nog twee activiteiten die je kan doen, kajakken of op safaritocht met een treintje. Van Remeha mochten we één activiteit kiezen en wij kozen dus voor de safaritocht. Kajakken leek me ook wel leuk maar daar was het weer niet echt ideaal voor.

IMG_5552_Fotor

De dieren komen echt zo dichtbij, je kan ze gewoon aanraken! Aan het begin van de tocht kon je ook maïs kopen voor de dieren te voederen.

IMG_5569_Fotor

Deze foto is niet echt helemaal gelukt, maar ik vind hem toch wel iets hebben.

IMG_5577_Fotor

Altijd als ik hertjes zie zeg ik automatisch bambi’s, ben ik de enige?

IMG_5578_Fotor

Fotootje met Mega Mindy!:D

IMG_5582_Fotor

We waren gestopt aan een kraampje om wat drinken te halen en toen zag ik deze heerlijke donuts liggen, mmm!

IMG_5584_Fotor

En hoe lekker zien deze muffins eruit?

IMG_5585_Fotor

Maar ik kon al de lekkere dingen laten liggen en nam alleen een warme chocomelk en ik kreeg er een lekker wafeltje van Jules Destrooper bij, die zijn echt zo lekker!

IMG_5593_Fotor

Dit doolhof is echt zo leuk, heel anders als de gewone doolhoffen! Je moet een vraagstuk oplossen en bij elk antwoord staat een code, dan moet je een deur zoeken en de juiste code ingeven. Als je antwoord op het vraagstuk juist is, gaat de deur open en kan je het volgend vraagstuk gaan zoeken.

IMG_5615_Fotor

Toen was het alweer etenstijd! Het was een buffet dat Remeha weer geregeld had en er was echt zoveel! De eerste keer nam ik balletjes in Luikse saus maar dat vond ik niet zo lekker. Daarom nam ik ook nog vidée en die was wel super lekker!

IMG_5616_Fotor

En als dessert chocomousse! Die was echt zo heerlijk, daarom was ik er vergeten een foto van te maken en besefte ik het later pas.

IMG_5621_Fotor

Na het eten was het tijd om naar onze bungalow te gaan, dat was ongeveer 10 minuutjes rijden van Plopsa Coo. Hoe leuk ziet dit huisje eruit?

IMG_5623_Fotor

Maar jammer genoeg sliepen wij in een ander huisje. Ook leuk hoor, maar die andere zien er echt zo leuk uit! Voor onze deur stond een fles Pepsi en twee zakjes chips, lekker!

IMG_5624_Fotor

Dit was onze living en de zetel waarvan een bed was gemaakt.

IMG_5626_Fotor

Ons uitzicht.

IMG_5627_Fotor

En de keuken, maar die hebben we niet moeten gebruiken.

IMG_5628_Fotor

Onze slaapkamer.

IMG_5629_Fotor

Met tv! Maar er waren alleen maar franse zenders, dat was wel stom.

IMG_5633_Fotor

De badkamer, met bad!

IMG_5631_Fotor

Even rusten.

IMG_5637_Fotor

Daarna gingen we nog even naar de bar om iets te drinken en toen kwamen we deze leuke dinosaurussen tegen.

IMG_5640_Fotor

Aan de bar was een klimmuur, een tennisplein, een mega schaakbord en een zwembad. Je hoeft je er nooit te vervelen!

IMG_5643_Fotor

Pisang!

IMG_5645_Fotor

Daarna dronk ik weer een warme chocomelk. Eerst een heel zomers drankje en daarna eentje voor in de winter haha, moet kunnen. Daarna waren we terug naar onze bungalow gegaan, hebben we nog eventjes tv gekeken en zijn we gaan slapen.

Morgen komt er een nieuw artikel online over de foto’s van de volgende dag, anders word het misschien een beetje te lang. Dit was mijn eerste ‘My life in pictures’ dus ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als jullie tips hebben of iets willen zeggen dat ik de volgende keer beter kan doen, laat het zeker weten! Ik kan jullie alvast zeggen dat het artikel van morgen met dieren te maken heeft. Dus als je een echte dierenvriend bent, kom morgen zeker terug!

Kusjes, Lara

Geef een reactie

