A day in my life #2

Vandaag heb ik voor jullie het vervolg van de ‘My life in pictures #1′ van gisteren. Ik had jullie al verteld dat dit artikel voor echte dierenliefhebbers is. Want ik ben naar de dierentuin geweest. Ik waarschuw jullie al, in dit artikel zitten echt super veel foto’s van dieren!

IMG_5741_Fotor

IMG_5648_Fotor

Om 8 uur ’s morgens brachten ze het ontbijt in dit schattig doosje. Ik bleef nog in mijn bed liggen tot half 10 en ging toen aan tafel zitten om te eten.

IMG_5649_Fotor

Deze lekkere dingen zaten er in de doos. Het chocobroodje kreeg ik niet meer op.

IMG_5650_Fotor

Klaarmaken.

IMG_5651_Fotor

En klaar om te vertrekken!

IMG_5652_Fotor

Aangekomen bij de dierentuin. Eerst deden we een safaritocht met de auto.

IMG_5653_Fotor

IMG_5657_Fotor

IMG_5659_Fotor

Kijk naar die horens, wow!

IMG_5660_Fotor

IMG_5675_Fotor

IMG_5679_Fotor

IMG_5683_Fotor

IMG_5684_Fotor

Door deze deugeniet konden we niet verder rijden, hij bleef echt lang voor onze auto staan. Best wel grappig eigelijk.

IMG_5691_Fotor

Na onze safaritocht gingen we te voet verder.

IMG_5693_Fotor

IMG_5694_Fotor

Bij deze papegaai heb ik me echt ziek gelachen! Hij kon praten en zat heel de tijd ‘hallo’ tegen ons te zeggen. Daarom moesten we lachen en lachte hij mee, echt zo grappig!

Daarna gingen we frietjes eten maar daar was ik vergeten een foto van te trekken.

IMG_5700_Fotor

Daarna gingen we naar de papegaaien show!

IMG_5701_Fotor

Echt zo cool dat zo een beestje gewoon kan fietsen!

IMG_5703_Fotor

Tien minuten na de papegaaien show was er ook een show van zeehonden, daar gingen we ook naartoe. Deze show was buiten en het begon te regenen, dat was minder leuk!

IMG_5706_Fotor

IMG_5711_Fotor

Kijk hoe groot deze zeehond is! Ze hadden gezegd dat de kleinere zeehonden rond de 80 kilo wegen, hoe zwaar zou deze dan wel niet zijn?

k

Kijk deze lieverd! Als je hem zo ziet wil je hem toch knuffelen?

IMG_5722_Fotor

En deze is aan het genieten in het water.

IMG_5731_Fotor

Dit enge beest heeft me bijna een hartaanval opgeleverd! Mijn schoenveter was los dus ik zette mijn voet op een balk zodat mijn papa die kon binden. Mijn schoen kwam dus tegen de draad en opeens draaide ik me om en zag ik dat de struisvogel op ons afliep en hij was echt zo dichtbij! Ik kon nog net op tijd mijn voet van de balk afhalen haha!

IMG_5739_Fotor

De giraffen stonden echt zo dichtbij, je kon ze gewoon aanraken!

IMG_5744_Fotor

Hoe groot is deze!

IMG_5745_Fotor

Dit vond ik er echt grappig uitzien. Hij moest zijn voorpoten spreiden, anders geraakte hij niet aan de grond.

IMG_5746_Fotor

IMG_5741_Fotor

Wat een schatje! Deze foto vind ik echt zo leuk!

IMG_5749_Fotor

Dit hertje was pasgeboren, echt zo lief!

Toen was het tijd om weer naar huis te gaan. Ik voelde me helemaal niet goed, daarom had ik ook geen foto’s meer gemaakt. Maar ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Kusjes, Lara

Geef een reactie

