Te koop: Canon 50mm 1:1.8 lens

Vandaag eens een ander artikel dan normaal, want ik verkoop mijn Canon 50mm 1:1.8 lens. 3` Ik heb deze lens een tijdje geleden overgekocht van een persoon via Kapaza. Ik was helemaal enthousiast toen hij bij mij aankwam maar het bleek dat ik de verkeerde lens gekocht had. Hij past niet op mijn camera, enkel met een opzetstukje maar die kost ook nog eens rond de 100 euro. Dus ik vind het best wel zonde om dat ook nog eens te gaan kopen. Daarom verkoop ik deze lens terug en ga ik op zoek naar de juiste lens. 2 1 Als je interesse hebt in deze lens of je hebt een vraagje, laat gerust een reactie achter of stuur even een mailtje. De prijs wordt ook samen besproken. De lens kan altijd opgestuurd worden, ik pak hem goed in zodat hij niet beschadigd raakt. Liefs, Lara

Geef een reactie

