Shoplog: H&M, Lush, New Yorker,…

Ik heb mijn allereerste shoplog met try-on foto’s voor jullie klaar staan. Ik ben een tijdje geleden gaan shoppen in Maastricht, zo lang geleden! En ik heb ook wat bestelt bij de H&M, dat was ook de eerste keer dat ik het deed. De Belgische webshop van de H&M bestaat nog niet zolang, maar ik ben erg blij dat hij gekomen is!

9_Fotor_Collage

H&M

Jurk met dessin – €9,99

1$

Ik had niet meer zoveel leuke zomerjurkjes en deze vond ik zo leuk! Er waren nog twee verschillende soorten printjes in de webshop maar deze vond ik er toch het leukst uitzien. Van achter is hij heel diep uitgesneden en hangt er ook nog een leuk touwtje.

Short van keper – High Waist – €14,99

IMG_6466_Fotor

Ik had ook geen shortjes meer, ze waren allemaal te klein. Ik zag deze op de website en hij zag er echt super leuk uit! Maar toen ik hem thuis binnen kreeg vond ik hem veel te fel. Voor de rest zit hij super goed maar ik denk toch dat ik hem ga terug sturen.

Bandeaubikinitop – €14,99
Bikinislip – €9,99

IMG_6464_Fotor

Ik ga over een weekje op vakantie en ik had nog maar 2 bikini’s, dus ik wou er nog eentje zodat ik genoeg kan afwisselen aangezien we een eigen zwembad aan ons huisje hebben en dus waarschijnlijk elke dag een duik gaan nemen ;) Ook deze bikini is in het echt veel feller dan op de website, maar ik vind hem nog steeds erg mooi.

Yoke

Bohemian Top – €14,99

IMG_6468_Fotor

Dit bloesje vind ik echt zo mooi, met dat boho printje! Vanboven heeft hij een elastiek maar bij mij blijft hij niet zo goed hangen of hoe ik het ook moet zeggen, jullie begrijpen me vast wel. Ik draag hem dus gewoon als een bloesje over mijn schouders heen.

New Yorker

Flower Top – €9,95

4

Dit soort t-shirtjes staat overal wel goed bij en ik kan er ook nooit teveel van hebben.

Loose Top – €2,95

3

Ik had nog niet zo een losse crop-top. Ik vind het best wel leuk staan en voor zo een klein prijsje kon ik het ook zeker niet laten hangen.

Bershka

Haltertop – €9,99

2

Tegenwoordig zie je dit soort topjes echt overal, ik vind het super leuk!

SIX

Hals ketting – €6,95

5

Ik zocht al super lang naar een lange ketting maar ik vond nooit één die ik leuk vond. Ik ben blij dat ik deze gevonden heb, het kan je outfit zoveel leuker maken!

Armbanden – €5,95

7

Ik vind zo simpele armbandjes altijd zo leuk staan maar ik had het gewoon nog niet, het werd dus tijd dat ik die ook eens ging aanschaffen!

Claire’s

Ketting – €12,99

6 12

Vroeger vond ik statement kettingen maar niets, maar nu begin ik het echt super leuk te vinden en ik ben er blij mee!

Lush

Herbalism – €9,90

9

Ik zocht naar een goede gezichtsreiniger die puistjes tegen ging en ik had op veel blogs gelezen dat Herbalism van Lush echt super goed helpt daartegen, daarom nam ik hem mee.

Executieverkoop

Lightning usb kabel – €5,99

8

Dit is echt een aanrader! Voor iPhone laders, iPad laders,… ga naar deze winkel! Ze hebben overal wel zo een winkeltje denk ik. Maar de laders zijn er veel goedkoper dan die van Apple zelf of een ander merk en ze gaan echt lang mee!

Ik hoop dat jullie deze shoplog leuk vinden!

Kusjes, Lara

Geef een reactie

