Estée Lauder Sumptuous Extreme Mascara

De Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara van Estée Lauder is een geweldige mascara met een extreem lange naam die ik vandaag aan jullie ga laten zien!

IMG_6461_Fotor

IMG_6441_Fotor

Allereerst de verpakking… zo mooi! De gouden huls geeft je toch echt zo een luxe gevoel! Hij wordt wel rap vuil zoals je ziet op deze foto, maar daar is niets aan te doen.

IMG_6457_Fotor

En dan het borsteltje, die is echt mega groot! Maar ik vind hem wel erg prettig werken.

Estée Lauder Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara laat de wimpers talrijker, voller en langer lijken. Drie wimperopbouwende vezels creëren een gedurfd valse-wimpereffect. De intense kleur van Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara zorgt voor een stralende en verleidelijke oogopslag.

De mascara is in twee kleuren verkrijgbaar, extra black en extra brown.

IMG_6483_FotorIMG_6486_Fotor

De Sumptuous Extreme Mascara maakt zeker zijn beloftes waar! Hij geeft mijn wimpers veel lengte en volume, hij separeert mijn wimpers mooi en de mascara is intens zwart. Ik doe zelf maar één laagje mascara op maar met meerdere laagjes moet je wel opletten dat je geen spinnenpootjes krijgt. Maar persoonlijk vind ik één laagje ook al super mooi staan! Met deze mascara blijven je wimpers ook soepel en worden ze niet hard zoals bij vele mascara’s wel zo is.

Ja, ik ben zeer tevreden over deze mascara! Hij ligt in mijn everyday stash en dit is denk ik wel mijn favoriete mascara van dit moment. Echt een aanrader als je jezelf eens wil verwennen met een luxe product.

Estée Lauder Sumptuous Extreme Mascara – Ici Paris XL – €26,10

Geef een reactie

