Essence #secretparty Bronzing Powder & Blush

Essence geeft een exclusieve poolparty en jij bent uitgenodigd. In deze trend editie zitten naast leuke lakjes, oogschaduw en lipglosjes ook deze Bronzing Powder en Blush.
IMG_6592_Fotor

IMG_6594_Fotor

De verpakking van de Bronzing Powder en Blush vind ik er vrij simpel uitzien. Maar door de mooie binnenkant is dat helemaal niet zo erg. De bronzer is mat maar de slippertjes bevatten glanspigmenten waardoor je hem als highlighter kan gebruiken. Ik moet wel zeggen dat de bronzer vrij groot is, toen ik hem zag had ik echt niet verwacht dat hij zo groot ging zijn. De Blush vind ik er ook leuk uitzien door het palmboomtakje en de woorden ‘you are invited’ die erin gedrukt staan.

Essence #secretparty bronzing powder - zonder flits

Essence #secretparty bronzing powder – zonder flits

Essence #secretparty bronzing powder - met flits

Essence #secretparty bronzing powder – met flits

Op de eerste foto lijkt de bronzer wat oranje maar dat is hij zeker niet. Op de foto met flits zie je goed de glanspigmenten in de slippertjes, erg mooi!

Essence #secretparty blush - zonder flits

Essence #secretparty blush – zonder flits

Essence #secretparty blush - met flits

Essence #secretparty blush – met flits

De blush ziet er goed uit en er valt geen enkel glittertje te zien, een matte blush dus!

IMG_6860_Fotor

De ingrediënten van de blush staan niet op de verpakking, maar ik heb ze wel op de site kunnen vinden. De blush is er maar in één kleur namelijk 01 Pink Up Your Life.

TALC, MICA, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, DIISOSTEARYL MALATE, LAUROYL LYSINE, MAGNESIUM STEARATE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, MALTODEXTRIN, TIN OXIDE, CAPRYLYL GLYCOL, HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 75470 (CARMINE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

IMG_6861_Fotor

Ingrediënten van de bronzer. Ook de bronzer is er maar in één kleur: 01 Glow Of My Life.

blush - bronzer - highlighter - met flits

blush – bronzer – highlighter – met flits

De swatches van de Blush en Bronzing Powder op mijn arm.

alleen foundation op mijn gezicht

alleen foundation op mijn gezicht

bronzer - highlighter - blush

bronzer – highlighter – blush

Ik ben super tevreden over de bronzer! Hij is niet te oranje wat bij veel bronzers van de drogisterij wel zo is en de highlighter is ook erg mooi. Het is makkelijk om de producten apart aan te brengen maar je kan ze natuurlijk ook mengen met elkaar. Over te blush ben ik wat minder enthousiast. De blush is niet zo heel goed gepigmenteerd en hij is ook moeilijk op te  bouwen.

Ik ben super tevreden over de bronzer maar over de blush wat minder. De bronzer is alvast in mijn everyday stash beland.

Ik ben een beetje laat met het reviewen van deze producten maar ik wou ze nog graag op mijn site zetten. Je kan ze – als je geluk hebt – nog terug vinden in de op=op bakken van het Kruidvat, dan zijn ze €1 per stuk.

Essence #secretparty Bronzing Powder – €3,49
Essence #secretparty Blush – €2,99

Kusjes, Lara

Geef een reactie

