Action shoplog

Het was weer een tijdje geleden dat ik nog eens bij de Action geweest was. Afgelopen dinsdag kreeg ik opeens super veel zin om ernaar toe te gaan en kwam ik met leuke spulletjes thuis. Het is niet zo heel veel maar ik wil het toch aan jullie laten zien. IMG_6865_Fotor Milka Tender                   €1,79
Milka chocoladereep     €0,69
IMG_6832_Fotor Ik had in de Shoplog van Sharon gezien dat ze de Milka Tender gekocht had. Ze zei dat ze het echt heerlijk vond en dat ze het altijd weer opnieuw koopt als ze bij de Action komt. Dus besloot ik om ze ook eens te proberen. Er zitten 5 apart verpakte repen in één verpakking. Ik kon het niet laten om er al één te proeven maar ik vind ze niet zo speciaal eerlijk gezegd. Dan heb ik veel liever de andere Milka reep.

Grijze manden     €0,89/stuk
Witte doosjes      €0,55 IMG_6833_Fotor Ik heb al super lang mandjes nodig voor in mijn Helmer kast van de Ikea waar ik mijn make-up in opberg. Ik vond nooit de perfecte mandjes en toen ik deze goedkope mandjes tegenkwam besloot ik maar om ze mee te nemen. Ze zijn niet helemaal perfect maar ik heb het zo dringend nodig en voor de lage prijs van de Action kon ik ze ook zeker niet laten liggen.

Kleurboek voor volwassenen     €0,99 IMG_6834_Fotor Ik heb al een ander kleurboek voor volwassenen maar deze vind ik toch veel handiger omdat er bovenaan ringetjes zijn. Zo kan je er ook makkelijk papieren uitscheuren. De laatste tijd kleur ik echt super veel, ik vind het zo leuk!

Notitieboekje     €0,99 IMG_6835_Fotor Notitieboekjes, ik heb er al zoveel en het toch blijft het een verslaving om ze steeds weer te kopen. Maar ik had nog geen notitieboekje in gebruik voor notities voor mijn blog op te schrijven, dus deze ga ik er goed voor kunnen gebruiken.

iPad mini beschermhoes     €5,99 IMG_6838_Fotor Mijn iPad hoesje is al een hele tijd kapot en altijd als ik een iPad hoes tegenkwam was hij te duur of niet mooi genoeg,… Maar deze van de Action is simpel, heeft een mooie kleur en een zachte prijs, perfect dus!

Gouden tattoo’s     €0,99 IMG_6839_Fotor IMG_6866_Fotor Gouden en zilveren plak tattoo’s zie je tegenwoordig echt overal, ik vind ze zo leuk! Zondag ga ik naar een soort van festival dus het leek me ideaal om deze eens uit te proberen. Er zitten 2 velletjes met verschillende tattoo’s in een zakje.

Bbq marshmallows     €0,89 IMG_6840_Fotor Twee jaar geleden had ik in de zomervakantie met mijn vrienden een kampvuur gemaakt. We hadden marshmallows geroosterd en het was echt super gezellig! Ik wil het echt nog eens opnieuw doen dus heb ik deze marshmallows al maar meegenomen.

Max & More face primer     €1,99 IMG_6841_Fotor De Action heeft nieuwe make-up in hun assortiment, ik werd niet echt overdreven enthousiast. Maar deze primer heeft me toch wel erg nieuwsgierig gemaakt, hij ziet er echt goed uit en hij heeft een heel lage prijs dus ik nam hem mee. Hier komt zeker nog een review over!

Mand     €2,29 IMG_6842_Fotor Deze mand zie je nu ook bij heel veel bloggers, ik vind hem leuk! Hij is echt ideaal om leuke productfoto’s mee te fotograferen. Maar je kan hem ook goed gebruiken als decoratie.

Dit was mijn shoplog, het is niet zo heel veel zoals ik al zei, maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden.

Liefs, Lara

3 gedachtes over “Action shoplog

Geef een reactie

