Genomineerd Insiders Tip, blogverjaardag & verjaardag

Vrijdag 24 juli was de dag dat mijn blog één jaar bestond. Gisteren 3 augustus was de dag dat ik een mailtje binnenkreeg van Stylefruits dat ik genomineerd ben voor de Insiders Tip van de maand augustus. En vandaag 4 augustus is het de dag dat ik mijn 16de verjaardag mag vieren.

IMG_6513

Vrijdag 24 juli 2014 plaatste ik mijn allereerste artikeltje op mijn blog (het was dit artikel over de Catrice Liquid Liner Waterproof) dus mijn blog bestaat alweer een jaar. Het is echt super snel gegaan maar mijn blog heeft ook al een tijdje stil gelegen. Van de maand oktober tot januari had ik geen artikeltjes meer geplaatst. Ik wilde eerst investeren in een goede camera zodat ik mooie foto’s kon maken voor bij mijn artikeltjes. Daarom heb ik de Canon EOS 600D aangeschaft en gebruikte ik deze met de standaard kit lens. Toen begon het weer helemaal te kriebelen om terug artikeltjes te schrijven voor mijn blog. Op 18 februari zette ik dan terug een artikeltje online over de muurstickers van het Kruidvat. Dit artikel is het meest bekeken artikel van heel mijn site dus ik had nog meer zin om terug veel online te gooien voor jullie. Ik had besloten om elke woensdag om 7 uur ’s ochtends een artikel online te zetten maar dat was niet echt gelukt. Ik voelde me ook een beetje verplicht om ervoor te zorgen dat er elke woensdag een artikel online kwam, dus ik besloot om het gewoon op mijn blog te zetten wanneer ik er zin in had. En zo doe ik het nu nog altijd. Ik vind het bloggen steeds leuker en leuker en ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik eraan ben begonnen. Mijn blog is helemaal nog niet zo groot maar ik vind dat ik wel al verbeterd ben vergeleken met vorig jaar. Dus ik hoop dat ik meer en meer groei en dat ik er super veel plezier aan blijf hebben.

Gisteren kreeg ik opeens een mailtje binnen van Stylefruits dat ik genomineerd ben voor de Insiders Tip van de maand augustus. Ik heb het ook al eens bij een andere blog voorbij zien komen, maar ik wist niet echt goed waar het voor diende. In de mail stond dat Stylefruits iedere maand vijf blogs nomineert (waarvan ik nu ook één ben) die hun en anderen inspireren met de artikelen die ze op hun blog posten. De winnaar wordt dan uitgebreid gepresenteerd op hun website. Het doel van deze actie is om blogs die minder bekend zijn dan dat ze volgens hun moeten zijn, meer aandacht te geven. Ze maken over elke blog ook een samenvatting en dit is wat ze over mijn blog zeiden.

>> Lara Kemps: Op deze leuke blog deelt de Belgische Lara alles wat haar bezig houdt: make-up, fashion en vele andere meisjes dingen. Wat ons betreft een super combinatie is. Zeker een blog om in de gaten te houden!

Ik ben echt super blij dat ik genomineerd ben en nu heb ik natuurlijk jullie hulp nodig! Ik zou graag willen vragen of jullie op mij kunnen stemmen. Je kan stemmen tot 1 september en er kan iedere dag een nieuwe stem uitgebracht worden. Ik zou het super leuk vinden als jullie elke dag eens een stem voor mij zouden willen uitbrengen. Je kan hier stemmen en als je op mobiele apparaten zit gaat dat hier. De winnaars worden op 1 september bekend gemaakt dus ik hou jullie alvast op de hoogte!

Vandaag 4 augustus is het mijn verjaardag, ik word vandaag 16 jaar! Ik ga samen met mijn papa, stiefmama en stiefzusje zwemmen in Erperheide of Vossenmeren, daar zijn we nog niet zo goed aan uit. En ’s avonds lekker op restaurant. Dan staan er ook nog 2 feestjes gepland voor mijn familie en ook nog eentje voor mijn vriendinnen, dus ik heb nog een heleboel feestjes om naar uit te kijken deze vakantie!

Dit was dan het artikeltje voor vandaag, vergeet dus zeker niet te stemmen op mij voor de Insiders Tip, je zou me er echt een super groot plezier mee doen!

Kusjes, Lara

4 gedachtes over “Genomineerd Insiders Tip, blogverjaardag & verjaardag

Geef een reactie

