Mollon Pro Nail Therapy Régénérée

Vandaag heb ik een review voor jullie over de Nail Therapy Régénérée van Mollon Pro. Het is een professionele therapie die de nagelstructuur vernieuwt en versterkt. En het zorgt ervoor dat je nagels glad en gezond worden. Lees vooral verder als je benieuwd bent naar dit product. IMG_6796_Fotor Deze therapie is voor zachte en broze nagels die de neiging hebben om te scheuren. De bestanddelen van deze lakjes zijn vernieuwen de nagel, herstellen de natuurlijke balans en versterken de nagels. De natuurlijke elasticiteit van de nagelplaat wordt hersteld, de nagels worden harder en de nagelgroei wordt ermee gestimuleerd. Door het product regelmatig te gebruiken, wordt het effect verhoogt en kom je tot een maximum resultaat. Om snel resultaat te zien, moet je het een week lang iedere dag gebruiken. Om een maximaal resultaat te bereiken moet je het een week lang iedere dag gebruiken. Effecten van het gebruik van Régénérée Nail Therapy:

  • zacht en natuurlijke flexibiliteit
  • egaal en glad
  • harder en langer
  • geen brekende nagels meer
  • geen scheurende nagels meer
  • gezonde en mooie uitstraling
  • lang aanhoudend resultaat

IMG_6798_Fotor
De therapie bestaat uit twee lakjes. De base coat moet je maar één keer aanbrengen, dat is aan het begin van je therapie, deze is mat. De top coat moet je dagelijks aanbrengen en deze zorgt voor een lichte glans. Als je dit een week iedere dag gedaan hebt en je wilt nog verder gaan met de therapie, dan moet je alles ervan af halen. En dan begin je weer opnieuw met één keer de base coat en dagelijk de top coat erover heen. IMG_6800_Fotor
De professionele formule maakt de nagel vlak en hard. De base coat vult de groeven en oneffenheden van de nagel op en maakt de nagels harder. De base coat zorgt ervoor dat de top coat beter in de nagel wordt opgenomen. IMG_6801_Fotor
De professionele formule zorgt voor vernieuwing van de natuurlijke structuur van de nagelplaat. De ingrediënten in dit product geven voeding aan de nagel waardoor deze flexibel en elastisch wordt en de natuurlijke groei wordt gestimuleerd. De structuur wordt hersteld en verdere schade aan de nagel door scheuren wordt voorkomen. De top coat herstelt de natuurlijke nagelkleur en laat de nagel weer glanzen.

Ik heb deze therapie voor 4 weken getest maar ik moet er wel even bijzeggen dat ik het een paar dagen vergeten ben. Dus ik zal mijn mening over dit product schrijven over één week, toen heb ik het wel elke dag gedaan. Ik vind het echt een wonderproduct! Ik ben een extreme nagelbijter maar op het einde van de eerste week van deze therapie had ik opeens witte randjes. Dat heb ik bijna nog nooit gehad! Ook merkte ik al direct dat mijn nagel echt super glad was. Voor mij heeft dit product na één week echt al super goed geholpen. Ik kan wel niet zeggen of het ook echt ervoor zorgt dat je nagels niet meer gaan scheuren, daar zijn mijn nagels echt wel te kort voor. Ik vraag me echt af hoe het resultaat er gaat uitzien als je het echt 4 weken elke dag gebruikt, want het resultaat nu is echt al geweldig!

Ja, ik ben echt tevreden over dit product! En aan alle nagelbijters, ik zou dit echt wel eens uitproberen. Je nagels groeien echt snel en als ik wat langere nagels heb, heb ik ook minder de neiging om te bijten omdat ik het dan niet wil verpesten.

Je kan dit product hier op de site van Mollon Pro vinden.

Ik heb dit product ontvangen ter review.

Kusjes, Lara

Geef een reactie

