Stapelreview: ELF producten

In mijn vorige shoplog heb ik jullie al verteld dat ik mijn eerste bestelling deed bij ELF. Ik heb een heleboel leuke producten binnen gekregen en deze ga ik vandaag voor jullie reviewen. Ik waarschuw jullie alvast, dit wordt echt een heel lange review!

IMG_6979_Fotor

IMG_6928_Fotor

Tone Correcting Concealer

Deze concealer beloofd imperfecties te verbergen, de huid te egaliseren en te zorgen voor een natuurlijk ogende, zijdezachte dekking. 

INGREDIENTS: Water (Aqua), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Polyglyceryl-3 Diisostearate, Sorbitol, Dimethicone, Quaternium-18 Hectorite, Magnesium Sulfate, Xanthan Gum, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Fragrance (Parfum) MAY CONTAIN: Titanium Dioxide (Cl 77891), Iron Oxides (Cl 77491), Cl 77492, Cl 77499)

Er zitten siliconen in het product dus als je huid daar niet zo goed op reageert, dan kan je deze concealer beter laten liggen.

IMG_6965_Fotor

De concealer heeft een sponsapplicator die een beetje scheef staat zodat je het product makkelijker op je gezicht kan aanbrengen.

zonder concealer

zonder concealer


met concealer

met concealer

De concealer bestaat maar in één kleur en dat is 4001 Apricot Beige, hij is perfect voor mijn huid. Ik gebruik hem om mijn oneffenheden mee te camoufleren. Voor onder mijn ogen gebruik ik liever een iets lichtere concealer.

Ik vind dat deze concealer goed zijn werk doet. Hij heeft niet een extreem goede dekking maar dat kan je ook niet echt verwachten met zo een lage prijs. Maar slecht is hij zeker niet.

Tone Correcting Concealer          €1,00

IMG_6929_Fotor

Contouring Blush & Bronzing Powder

Dit palletje vind ik echt super handig, je hebt meteen een bronzer en blush in één dus het is super handig om ergens mee naartoe te nemen.

Talc, Mica, Magnesium Stearate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Hydrogenated Polyisobutene, Sodium Dehydroacetate, Iron Oxides (CI 77491 CI 77492 CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77981), Red No.40 Lake (CI 16035), Ultramarine Blue (CI 77007)

IMG_6931_Fotor

Ik vind de verpakking er echt mooi uitzien. Niet zo speciaal, gewoon een zwart matte verpakking met de naam van het product er in het wit opgedrukt. Maar goedkoop oogt het toch niet vind ik.

IMG_6936_Fotor

Ik heb het pallet in de kleur 83604 St. Lucia, maar er zijn nog 3 andere kleuren. Er zit ook een grote spiegel in het palette, wat best wel handig is.

blush en bronzer zonder flits

blush en bronzer zonder flits


blush en bronzer met flits

blush en bronzer met flits

De blush bevat kleine shimmertjes maar de bronzer is volledig mat.

mijn gezicht met concealer

mijn gezicht met concealer


mijn gezicht met de blush en bronzer

mijn gezicht met de blush en bronzer

De bronzer is goed gepigmenteerd en de kleur is ook perfect voor mijn huid. Hij is niet te oranje wat je bij veel budget bronzers wel hebt, maar deze is echt perfect. De blush heb ik aangebracht als highlighter. Hij heeft amper kleur maar bevat wel heel veel shimmer waardoor hij perfect is als highlighter.

Ik vind dit palette echt top en ik gebruik hem ook elke dag.

Contouring Blush & Bronzing Powder          €4,00

IMG_6940_Fotor

Mineral Powder Brush
Small Tapered Brush

IMG_6961_Fotor

Deze kwast met synthetische haren kan zowel droog als nat gebruikt worden. De afgeronde tip van de kwast zorgt ervoor dat je foutloos je poeder kan aanbrengen. Deze kwast is geschikt om gezichtspoeder aan te brengen maar ook blush en bronzer (zelf vind ik deze te klein om je gezichtspoeder mee aan te brengen). Voor je het product op je gezicht aanbrengt kan je best de kwast even af tikken of erop blazen om het overtollige poeder te verwijderen.

Ik heb deze kwast gebruikt om mijn bronzer mee aan te brengen op mijn vorige foto. Ik vind hem daarvoor heel prettig werken. Blush kan je er ook makkelijk mee aanbrengen maar voor gezichtspoeder is hij te klein vind ik persoonlijk.

IMG_6962_Fotor

Deze kwast kan ook zowel droog als nat gebruikt worden. Deze kwast maakt het aanbrengen van producten op plaatsen bij de neus en ooghoeken makkelijker. Ik gebruik deze kwast om highlighter aan te brengen.

Mineral Powder Brush          €4,00
Small Tapered Brush            €4,00

IMG_6941_Fotor

Lengthening & Defining Mascara

Deze mascara beloofd je wimpers langer, dikker en voller te maken en zorgt ervoor dat ze mooi en natuurlijk zijn. De nieuwe formule is klonter vrij en droogt snel, zodat uw wimpers de hele dag mooi zwart blijven zonder te vlekken. De mascara is er maar in één kleur en dat is 1411 Black.

Aqua(Water), Caprylic/Capric Triglycerides, Cera Carnauba (Carnauba) Wax, Synthetic Beeswax, Styrene/Acrylates/Ammonium Methacrylate Copolymer, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, PVP, Triethanolamine, Triacontanyl PVP, Hydroxyethyl Cellulose, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone May Contain: Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)

IMG_6964_Fotor

De mascara heeft een heel klein borsteltje wat best wel handig werkt.

zonder mascara

zonder mascara


met mascara

met mascara

De mascara doet goed zijn werk maar ik vind alleen dat er een beetje volume ontbreekt. Maar voor de rest vind ik hem echt super goed en hij blijft ook de hele dag mooi zonder te vlekken.

Lenghtening & Defining Mascara          €1,00

IMG_6951_Fotor

Makeup Mist & Set

Deze makeup spray zorgt ervoor dat je makeup de hele dag op zijn plaats blijft zitten. Spray het nadat je je makeup hebt opgedaan om de makeup te setten of spray het in de loop van de dag voor een snelle touch up om te verfrissen. De verfrissende nevel hydrateert en kalmeert de huid met deze belangrijke ingredienten: Aloe, Green Tea, Cucumber en Vitamins A, C & E.

Aqua(Water), Caprylic/Capric Triglycerides, Cera Carnauba (Carnauba) Wax, Synthetic Beeswax, Styrene/Acrylates/Ammonium Methacrylate Copolymer, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, PVP, Triethanolamine, Triacontanyl PVP, Hydroxyethyl Cellulose, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone May Contain: Iron Oxides(CI 77491, CI 77492, CI 77499)

IMG_6954_Fotor

Ik ben echt zo tevreden over dit product. Mijn gezicht ziet er al snel poederig uit nadat ik mijn foundation en poeder heb aangebracht, dit product zorgt ervoor dat het poederige wordt weggehaald. En het zorgt er ook goed voor dat mijn makeup de hele dag blijft zitten. Op deze warme zomerdagen kan je de spray ook in de koelkast zetten voor nog een verfrissender effect.

Ik ben echt super tevreden over mijn eerste bestelling bij ELF. Ook de service is echt geweldig. Ik had mijn bestelling woensdag geplaatst en vrijdag kreeg ik al een mailtje dat mijn pakketje was aangekomen, helemaal geweldig!

Tone Correcting Concealer                          €1,00
Contouring Blush & Bronzing Powder          €4,00
Mineral Powder Brush                                  €4,00
Small Tapered Brush                                    €4,00
Lengthening & Defining Mascara                 €1,00
Makeup Mist & Set                                       €4,00

Ik heb de namen klikbaar gemaakt zodat je meteen naar de site van ELF kan gaan waar je het product kan bestellen.

Dit was eens een ander soort review en ik hoop dat jullie het leuk vonden. Laat gerust in de comments achter wat jullie ervan vinden en of jullie liever aparte reviews hebben of stapelreviews.

Kusjes, Lara

Geef een reactie

