Yves Rocher Mascara Volume Elixir

Ik heb een review voor jullie over de Volume Elixir Mascara van Yves Rocher. Ik kreeg deze mascara gratis dankzij mijn klantenkaart die ik had aangevraagd. Ik vind het echt super leuk dat zij dat zomaar doen, veel andere merken kunnen daar wel eens een voorbeeld aan nemen, haha. Maar goed, doet deze mascara ook zijn werk?

IMG_7160_Fotor

Ik vind dat de verpakking van de mascara er super goed uit ziet. Hij ziet er zeker niet goedkoop uit door de mooie goude verpakking. Het nadeel van deze verpakking is wel dat ze snel vuil worden, je ziet vingerafdrukken er al snel op terug. Als je de mascara koopt zit er nog een plasticje om, zo weet je zeker dat er niemand anders de mascara al heeft gebruikt.

IMG_7164_Fotor

De mascara heeft een kegelvormig borsteltje met dubbele vezels, hierdoor kan de mascara heel nauwkeurig worden aangebracht.

Er zijn drie verschillende kleuren mascara: zwart, bruin en blauw, zelf heb ik de bruine variant. Ik had gevraagd of ik een zwarte zou kunnen krijgen maar die hadden ze niet meer. Dat vond ik wel jammer maar als ik de mascara op mijn wimpers heb aangebracht lijkt het net zwart.

IMG_7163_Fotor

Ingredients: aqua/water/eau, acrylates copolymer, cera microcristallina/microcrystalline wax/cire microcristalline, dipentaerythrityl hexahydroxystearate/hexastearate/hexarosinate, anthemis nobilis flower water, sucrose distearate, cera alba/beeswax/cire d’abeille, candelilla cera/euphorbia cerifera (candelilla) wax/cire de candelilla, acacia senegal gum, glyceryl behenate, alcohol, sucrose stearate, vp/hexadecene copolymer, cetyl alcohol, hydrolyzed hibiscus esculentus extract, pvp, phenoxyethanol, benzyl alcohol, hydroxyethylcellulose, ethylhexylglycerin, aminomethyl propanol, sodium benzoate, citric acid, potassium sorbate, bht, tocopherol [+/- (may contain/peut contenir) silica, ci 77007 (ultramarines), ci 77491/ci 77492/ci 77499 (iron oxides), ci 77891 (titanium dioxide)]

Voor het eerst hebben de onderzoekers van Yves Rocher een volumemascara verrijkt met Hibiscuspeptides om de wimpers te herstellen en te versterken.

zonder mascara

zonder mascara


met Yves Rocher Mascara Volume Elixir

met Yves Rocher Mascara Volume Elixir

De mascara geeft niet een wauw-effect wat ik eigelijk met zo een prijs wel verwacht. Slecht is hij zeker niet maar ik had er toch wat meer van verwacht. Mijn wimpers plakken een beetje aan elkaar en zo heel veel volume geeft hij toch niet echt. Maar al bij al ben ik er wel tevreden over.

Yves Rocher Mascara Volume Elixir – €22,90

Kusjes, Lara.

Geef een reactie

