Lush Herbalism

Mijn allereerste review op mijn blog van één van mijn favoriete merken, Lush. Ik heb deze reiniger van Lush nu ongeveer twee maanden in gebruik en vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van het product vind. Dus ben je benieuwd naar dit product, lees dan zeker verder!

5

We wisten allemaal al wel dat Lush alleen dierproefvrije producten verkoopt. Maar sommige producten van Lush zijn ook veganistisch, Herbalism is er één van.

2

Over de verpakking kunnen we niet veel zeggen, het is gewoon een typische Lush verpakking. Als je 5 lege potjes binnenbrengt bij een Lush winkel krijg je een gratis vers gezichtsmasker, super leuk. De potjes worden allemaal gerecycleerd, goed voor het milieu!

Herbalism is een magische reiniger, als je dit dagelijks op je huid gebruikt ziet je huid er al direct veel beter uit. Het zit vol met Chinese klei, gemalen amandeltjes, rozemarijn, brandnetel en kamille. Herbalism is een kalmerend, ontgiftend en zuiverend product dat je vette huid onder controle houdt. Je kan het ook gebruiken als reiniger voor je lichaam.

1

Amandelen, gemalen (Prunus dulcis), Kaoline (Kaolin), Glycerine (Glycerine), Chlorofyl water (CI 75810, Aqua), Brandnetel, rozemarijn en rijstazijn extract (Urtica dioica and Rosmarinus officinalis), Rijst, zilvervlies (Oryza sativa), Gardenia extract (Gardenia jasminoides), Roos absolue (Rosa damascena), Kamille essentiële olie, blauwe (Matricaria chamomilla), Salie-olie (Salvia officinalis), Parfum

3

Zoals je hierboven op de foto ziet is het heel handig in gebruik. Ik moet wel zeggen dat het een hele knoeiboel is, daarom gebruik ik Herbalism het liefst onder de douche. Ik weet niet echt of ik de geur lekker vind of niet. Het is een heel kruidige geur maar echt slecht ruikt het niet.

Na het gebruik van Herbalism voelt mijn huid heel zacht en schoon aan. Mijn huid voelt helemaal niet droog of trekkerig aan, maar na gebruik smeer ik toch nog even een crèmepje op mijn gezicht.

4

Het product is maar drie maanden houdbaar omdat het een heel vers product is. Ik gebruik hem niet elke dag en dan krijg ik hem echt niet op in drie maanden. Een tip hiervoor is om de helft van je potje in te vriezen, dan kan je er nog wat langer van genieten.

6

De substantie van Herbalism is redelijk zacht, maar helemaal niet hard. Ook bevat hij niet al te grove scrubdeeltjes waardoor mensen met een gevoelige huid deze reiniger ook goed aankunnen.

Ik ben echt super tevreden over Herbalism van Lush, ik zou hem zeker opnieuw kopen! Maar ik ben ook super benieuwd naar Angels On Bare Skin en ik denk dat ik deze de volgende keer eens ga proberen. Maar ik raad deze reiniger echt aan iedereen aan die last heeft van een vette huid en onzuiverheden.

Lush Herbalism – €9,90

Kusjes, Lara.

Een gedachte over “Lush Herbalism

Geef een reactie

