Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer

Ik gebruik dagelijks concealer om mijn wallen weg te werken of om mijn onzuiverheden te camoufleren. De Liquid Camouflage High Coverage Concealer van Catrice zag er zo licht uit dus ik was benieuwd. Doet deze concealer wat hij beloofd en is hij ook echt licht genoeg voor de porseleinen huidjes? Ik ga het jullie vertellen.

IMG_7205_Fotor

De concealer zit in een doorzichtige verpakking met een sponsapplicator. Dit soort concealers vind ik het prettigst werken.

De concealer beloofd donkere kringen, onregelmatigheden en roodheid te camoufleren. Ook zorgt hij niet alleen voor een goede dekking, maar biedt hij ook verzorging. De vloeibare concealer beloofd waterproof en bijzonder langhoudend te zijn. Hij is eenvoudig in gebruik dankzij de handige sponsapplicator. De concealer is verkrijgbaar in 2 kleuren: 010 Porcellain en 020 Light Beige, ik heb de lichtste variant 010 Porcellain

IMG_7208_Fotor

AQUA (WATER), ISODODECANE, CYCLOPENTASILOXANE, POLYMETHYL METHACRYLATE, BUTYLENE GLYCOL, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, HEXYL LAURATE, VP/EICOSENE COPOLYMER, POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, SODIUM CHLORIDE, PEG/PPG-19/19 DIMETHICONE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, CERA ALBA (BEESWAX), XANTHAN GUM, DISODIUM EDTA, TOCOPHEROL ACETATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, PROPYLENE CARBONATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, LECITHIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE, CITRIC ACID, PHENOXYETHANOL, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

IMG_7263_Fotor_Fotor

De concealer is super licht en dat vind ik goed!

zonder concealer

zonder concealer

IMG_7275_Fotor

met Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer

Wauw, deze concealer heeft echt een super goede dekking! Hij bedekt mijn donkere kringen echt volledig en het resultaat ziet er echt zo goed uit. Deze concealer van Catrice verslaat duidelijk mijn concealer van Essence die eerst mijn favoriet was. Ook beloofd de concealer waterproof te zijn, dat is niet helemaal waar maar hij kan wel tegen een stootje. Ik had met een natte doek over de swatch op mijn arm gewreven, maar de concealer bleef toen niet helemaal perfect zitten. Ik vind het wel jammer dat er maar 2 kleuren zijn, maar misschien komen er in de toekomst wel wat meer.

Ik raad deze concealer echt aan iedereen met een licht huidje die een goede dekking wil aan.

Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer – €3,59

Een gedachte over “Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer

Geef een reactie

