Shoplog: Vero Moda, C&A, Primark,…

Ik heb de zomervakantie goed afgesloten met een dagje shoppen in Eindhoven. De volgende dag moest ik weer naar school en daar was mijn kleerkast helemaal nog niet klaar voor. Ik had dringend nieuwe kleren nodig dus ging ik samen met mijn mama een dagje shoppen.

PicMonkey Collage

Primark

IMG_7355_Fotor

Bordeaux trui          €12,00

Nu de winter eraan komt heb ik weer veel nieuwe truien nodig. Bordeaux is mijn lievelingskleur dus natuurlijk kon ik deze trui niet laten liggen. Heel dik is hij niet, maar ik vind hem leuk!

IMG_7351_Fotor

Bordeaux T-shirt          €8,00

Het is te merken dat ik van bordeaux houd! Ik had dit t-shirtje al in het oranje en er zijn nog een paar andere kleuren. Ik deed het zo vaak aan en ik vind hem echt leuk, dus waarom zou ik er niet nog eentje meenemen in een andere kleur?

IMG_7350_Fotor

Off-shoulder kleedje          €17,00

Toen ik dit kleedje zag hangen was ik meteen verliefd, zo mooi! Ik zou echt niet zeggen dat dit van de Primark komt. Het is bedoelt om off-shoulder te dragen zoals ik hierboven op de foto wel doe, maar ik moet eerlijk zeggen dat het moeilijk is om zo te dragen. De bandjes zijn al op hun grootst maar nog lukt het niet goed om hem dan zo te dragen, maar daarom is hij niet minder leuk.

IMG_7357_Fotor

Vestje          €12,00

Vestjes kan je nooit teveel hebben, het is altijd handig om het ergens over aan te doen. Ik heb op de foto het vestje trouwens binnenstebuiten aan haha oeps! Ik kwam er later pas achter maar veel verschil is er toch niet.

IMG_7356_Fotor

Grijs T-shirt          €5,00

Net zoals vestjes kan je ook nooit teveel basic t-shirtjes hebben. Ik kan gewoon nooit teveel kleding hebben haha! Lekker simpel maar het staat echt met alles, een leuke ketting erop en je hebt meteen een leuke outfit.

IMG_7365_Fotor

Horloge          €7,00

Normaal draag ik nooit een horloge maar deze vind ik echt zo leuk! Als ik hem zo zou zien zou ik ook helemaal niet verwachten dat deze van de Primark komt, ik vind hem echt prachtig.

IMG_7361_Fotor

Tas          €16,00

Ik had nog geen nieuwe tas voor mee te nemen naar school. Ik heb altijd al een rugzak gehad, maar nu wou ik eens een mooiere tas. Ik heb er echt heel lang naar zitten zoeken maar meestal waren ze te klein of vond ik ze niet mooi genoeg. Maar deze is groot en ik vind hem er ook zeker niet verkeert uitzien.

Vero Moda

IMG_7354_Fotor

Donkergroene trui          €16,95

De stof van deze trui is echt heel erg leuk om aan te hebben en ik vind hem er leuk uitzien. Ik vind het wel een beetje stom dat hij driekwarts mouwen heeft maarja, hij is leuk!

C&A

IMG_7349_Fotor

Grijs topje          €4,50
Rokje                 € 12,90

Ik had een kleedje zien hangen in de print van dit rokje maar die stond me niet zo mooi. Maar daarna zag ik dit rokje en deze vind ik wel erg leuk staan. Ik had ook alleen nog maar een zwart rokje, dus ik ben er erg blij mee. Ik wou ook graag een nieuw topje om in te slapen maar toen vond ik dat hij ook goed op mijn rokje paste. Dus deze nam ik ook mee maar dan wel niet om in te slapen.

IMG_7353_Fotor

Grijs gestreept bloesje          €9,90

Weer een simpel maar heel leuk bloesje, hij is een beetje cropped en heeft een zakje.

Mode Queen

IMG_7359_Fotor

Botjes          €27,99

Ik wou heel graag van dit soort botjes maar ik twijfelde elke keer opnieuw. Maar nu besloot ik dus om toch een paar mee te nemen.

Etos

IMG_7368_Fotor

Miss Sporty Tan Up Your World bronzer          €3,99

Ik heb veel goeds gehoord over deze bronzer van Miss Sporty dus ik wou hem ook graag eens uitproberen.

De Tuinen

 

Treets Relaxing Pillow Spray Lavender          €7,79

De laatste tijd val ik redelijk laat in slaap, ookal ben ik super moe. Ik had op een andere blog over dit product gelezen dus ik wou het meteen uitproberen om te kijken of het echt helpt om je beter te laten slapen.

Dit zijn ongeveer alle spulletjes die ik gekocht heb, ik hoop dat jullie het leuk vonden! School is nu inmiddels weer begonnen en ik hoop dat jullie het naar je zin hebben daar. Nog super veel succes!

Kusjes, Lara

Geef een reactie

