Spam je blog!

Hallo iedereen! Vandaag wil ik jullie eens de kans geven om je blog te promoten. Ik heb dit nog nooit op mijn blog gedaan, maar het lijkt me wel leuk om jullie blogs ook eens te bezoeken.

IMG_7744

School is weer een tijdje bezig en het harde werk kan weer beginnen. Ik heb het bloggen weer een beetje verwaarloosd maar daar wil ik verandering in brengen. Ik mis het bloggen nu al en ik ga proberen om weer veel artikeltjes voor jullie te schrijven. Als jullie ideetjes hebben voor bepaalde artikels, laat het gerust weten.

Dus zoals ik al zei, vandaag mag jij je blog onder dit artikel spammen. Als je geen blog hebt mag je ook altijd je Instagram naam, Youtube kanaal,… achterlaten. 

Kusjes, Lara.

2 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Mylou zegt:

    Wat super leuk! Als ik de kans krijg spam ik natuurlijk graag even mee. Ik ben Mylou, een achttienjarige studente woonachtig in Den Bosch. Op mijn blog The Blog Next Door blog ik over alles wat mij bezighoudt, de onderwerpen lopen dus lekker uiteen. Ik zou het erg leuk vinden als je een kijkje komt nemen!

    http://theblognextdoor.nl

    Like

Geef een reactie

