Max & More Eyebrow Powder & Concealer Stick

Ik kwam weer eens bij de Action en ik zag dat ze nieuwe make-up hadden. Ik nam twee producten mee naar huis om ze te testen. Voor zo een lage prijs kan je ze toch zeker niet laten liggen en ze zien er nog eens goed uit ook! Benieuwd wat ik van deze budget-producten vind? Lees da snel verder.

IMG_8263_Fotor

IMG_8243_Fotor

Ik vind het fijn dat de producten nog eens verpakt zijn, zo weet je zeker dat het product nog niet gebruikt is.

Max & More Eyebrow Powder

IMG_8245_Fotor

De verpakking van het product zelf vind ik er goed uitzien, simpel maar mooi. Hij is niet zo heel speciaal maar dat is wel te verwachten voor zo een laag prijsje. Maar ik vind het er zeker niet verkeert uitzien!

IMG_8267_Fotor

Er zitten twee verschillende kleuren poeders in het palletje. Een lichte en een donkere kleur bruin, ik heb het pallet in medium.

IMG_8270_Fotor

Er zitten ook twee kwastjes bij het palletje. Een wenkbrauwkammetje die best nog oké werkt, wel is hij heel erg klein. Maar het kwastje om je wenkbrauwen mee bij te tekenen is wat minder goed, dus ik gebruik liever mijn eigen kwasten. Met dit kwastje krijg je geen strakke lijnen gezet.

IMG_8281_Fotor

De swatches zien er goed uit! Alleen lijkt de lichtste kleur een beetje te licht voor mij.

IMG_8292_Fotor

zonder wenkbrauwpoeder

met wenkbrauwpoeder van Max & More

met wenkbrauwpoeder van Max & More

De lichtste kleur is veel te licht voor mij zoals ik al had verwacht. Maar de donkere kleur past ook niet bij mij, de kleur is veel te warm voor mijn wenkbrauwen. Ook had ik wat fall-out bij het invullen van mijn wenkbrauwen.

Max & More Concealer Stick

IMG_8247_Fotor

De verpakking van de concealer vind ik er wel wat goedkoop uitzien, maar zoals ik al zei, dat is te verwachten met zo een lage prijs.

IMG_8274_Fotor

Op het eerste zicht zou ik denken dat het een nude lippenstift is, maar het is dus een concealer. Ik heb de concealer in de kleur medium beige.

IMG_8282_Fotor

Boven de swatches van de wenkbrauwpoeders zit de swatch van de concealer. Ik was al bang omdat hij hier erg gelig lijkt, maar op mijn gezicht was dat helemaal niet meer.

IMG_8302_Fotor

zonder concealer

IMG_8303_Fotor

met concealer van Max & More

Ik ben wel al meteen fan van deze concealer. Hij is wat stroever met het blenden dan een vloeibare concealer, maar dat vind ik niet zo erg. Heel heftige pukkeltjes kan hij wel niet bedekken, maar kleine roodheden kan hij wel aan.

Van de wenkbrauwpoeder ben ik niet zo een fan omdat de kleuren niet bij mij passen en door de fall-out. Maar de concealer kan ik wel iedereen aanraden als je maar een lichte dekking nodig hebt.

Ik weet de exacte prijs van de producten niet meer, maar het is zeker onder de 1 euro. De Max & More Eyebrow Powder en Concealer Stick zijn te koop bij de Action.

Liefs, Lara

2 gedachtes over “Max & More Eyebrow Powder & Concealer Stick

Geef een reactie

