Maybelline Brow Satin

Ik vind wenkbrauwen echt super belangrijk, het kan je gezicht meteen anders laten lijken. Ik teken mijn wenkbrauwen normaal altijd bij met een poeder, maar ik wou ook eens iets anders proberen. Ik heb veel goeds gehoord over dit wenkbrauwproduct van Maybelline met aan de ene kant een potloodje en aan de andere kant een sponsapplicator met poeder. Dus ik was benieuwd en testte het product voor jullie uit.

IMG_8565_Fotor

IMG_8568_Fotor

Het product ziet er heel basic uit, met aan beide kanten een product. Aan het dopje kan je zien welke kleur je hebt, ik heb gekozen voor de kleur medium brown. Er zijn ook nog 2 andere kleuren, een lichtere en een donkerdere variant.

IMG_8576_Fotor

Op de verpakking staat uitgelegd hoe je het product moet gebruiken. Eerst teken je je wenkbrauwen bij met het potloodje en daarna werk je het nog bij met de sponsapplicator met poeder.

IMG_8574_Fotor

Hier zie je het potlood die je makkelijk omhoog kan draaien, dus je hoeft het niet te slijpen. Het potloodje is nog redelijk dik vind ik vergeleken met een gewoon wenkbrauwpotlood die je wel moet slijpen.

IMG_8575_Fotor

Aan de andere kant zit de sponsapplicator. In het dopje zit wat poeder en hier word het sponsje telkens ingedipt zodat je elke keer nieuwe poeder op het sponsje hebt zitten.

IMG_8560_Fotor

Hier zie je de swatches. De bovenste swatches zijn van het potlood. En helemaal vanonder zie je het poeder. Het potlood is redelijk hard waardoor je makkelijk scherpe lijntjes kan maken. De pigmentatie is goed voor een wenkbrauwproduct.

IMG_8595_Fotor

Hier zie je mijn wenkbrauwen zonder product.

IMG_8596_Fotor

Hier zie je mijn wenkbrauwen met Maybelline Brow Satin. Ik heb zowel het potlood als de poeder aangebracht.

Ik vind dat het er goed uit ziet! Ik moet wel zeggen dat ik niet veel verschil merk als ik het poeder erna ook nog eens aanbreng. Maar wel een voordeel van de poeder is dat je het potlood hiermee fixeert zodat het de hele dag goed op zijn plaats blijft zitten. De kleur vind ik perfect bij mijn wenkbrauwen passen. Hij is niet te warm en ook niet te donker of te licht, helemaal perfect.

Ik vind het product leuk in gebruik maar ik denk toch dat ik mijn geliefde poeder meer ga gebruiken. Het gaat gewoon iets sneller vind ik en ik vind het toch net wat handiger. Als ik wat meer tijd heb zal ik dit product er wel bijpakken, maar niet voor elke dag.

Maybelline Brow Satin – Kruidvat – €11,99

Liefs, Lara

5 gedachtes over “Maybelline Brow Satin

  1. Iris Beukers zegt:

    Ziet er goed uit! Ik heb dit product al een paar keer in mijn handen gehad, maar toch laat ik hem elke keer gaan.. Terwijl mijn ervaring met de wenkbrauw producten eigenlijk prima is!

    Like

Geef een reactie

