Maybelline Lash Sensational Mascara

Ik had nood om een nieuwe mascara te kopen. Ik weet niet waarom want ik heb er zoveel, maar ik had er nood aan. Ik heb deze mascara al bij veel andere bloggers gezien en hij komt op tv, dus hij kan toch niet slecht zijn? Ik nam hem mee naar huis en nu is hij mijn lievelingsmascara geworden. Kijk maar snel verder hoe geweldig deze mascara wel niet is!

IMG_8506_Fotor

IMG_8519_Fotor

De huls van de mascara vind ik echt heel erg mooi. Veel mascara’s van Maybelline hebben een hele felle huls, dat vind ik niet zo mooi. Maar deze is licht roze met de naam van de mascara in mooie letters erop gedrukt.

IMG_8523_Fotor

De mascara is er maar in één kleur en dat is zwart. Maar je hebt ook nog een waterproof variant van de Maybelline Lash Sensational mascara.

Ga voor een sensationele oogopslag met de Maybelline Lash Sensational Mascara. Breng een laagje van de mascara aan en je wimpers vormen zich als een waaier rond je ogen.

Maybelline beloofd de wimpers zwart te maken zonder klontjes en de wimpers zouden nooit stug en hard worden.

IMG_8529_Fotor

IMG_8524_Fotor

Het borsteltje ziet er inderdaag wat speciaal uit. Aan de iets hollere kant heeft hij korte haartjes en aan de andere, volle kant lange haartjes. Ik gebruik het liefst de kant met de korte haartjes.

IMG_8654_Fotor

links zonder mascara – rechts met Maybelline Sensational

Het resultaat vind ik echt prachtig gewoon. Hij maakt mijn wimpers goed zwart, geeft veel lengte en volume, zorgt niet voor spinnepootjes en zorgt voor een krul in de wimpers. Alles wat een goede mascara moet hebben.

Dit is duidelijk mijn nieuwe lievelingsmascara. Het lijkt gewoon dat elke mascara die ik koop gewoon mijn favoriet van dat moment verslaat. Ik raad deze mascara echt aan iedereen aan!

Maybelline Lash Sensational Mascara – 13,99 

Liefs, Lara

2 gedachtes over “Maybelline Lash Sensational Mascara

Geef een reactie

