Telefoonhoesjestore iPhone Cases

Ik heb een paar maanden geleden een nieuwe iPhone gekregen voor mijn verjaardag. Dus ik had nog helemaal niet veel hoesjes en werd helemaal blij toen Telefoonhoesjestore wilde samenwerken. Ze hebben echt super veel leuke hoesjes, dus lees zeker verder!

IMG_9286_Fotor

De hoesjes zien er niet alleen mooi uit, maar ze zijn echt super stevig. Ik gebruik ze nu al een tijdje en ze blijven er mooi uitzien, het patroon vervaagt niet. De kwaliteit is helemaal fantastisch! In het begin was het wel een beetje lastig om ze rond mijn telefoon te krijgen, maar na een tijdje lukt dat wel wat beter.

Telefoonhoesjestore heeft een groot assortiment aan hoesjes voor verschillende modellen. Je kan er terecht voor iPhone 5s hoesjes, iPhone 6s hoesjes en zelfs voor HTC One m8 hoesjes. Dus voor iedereen is er wel wat!

IMG_9288_Fotor

IMG_9290_Fotor

IMG_9292_Fotor

Ik ben super tevreden over deze site! De kwaliteit van de hoesjes is echt top en ze zien er super leuk uit. En nog een groot pluspunt is dat het hoesje bij mij de volgende dag na de bestelling al in huis was. Zeker een aanrader dus om te bestellen op deze site!

                                                                         Ik heb dit product ontvangen ter review.

Liefs, Lara

`

Geef een reactie

