The Instagram Tag

Ik heb de 1000 volgers op mijn Instagram account behaald! En het is een tijdje geleden dat ik nog een tag heb ingevuld op mijn blog en Instagram is mijn favoriete social media platform, genoeg redenen dus om deze tag in te vullen!

12351001_1257117894314752_1521452739_n

1. Wat is je Instagram gebruikersnaam en waarom?

Mijn gebruikersnaam is larakemps, gewoon mijn eigen naam. Simpel maar dat vind ik toch het beste!

2. Hoeveel foto’s post je gemiddeld?

Ik probeer mijn feed een beetje mooi te maken met foto’s die goed bij elkaar horen. Ik post niet zomaar alles, dus daarom heb ik niet zo super veel foto’s op mijn feed, rond de 70 nu ongeveer. Ik probeer zoveel mogelijk foto’s te posten, maar meestal zijn het er rond de 1 of 2 per week, dat ligt er een beetje aan.

3. Laat je favoriete Instagramfoto zien.

12319250_1257033110989897_997803083_n

Pfoe, moeilijk. Er zijn een paar foto’s waar ik best wel trots op ben, maar ik denkt toch dat ik voor deze ga. Een zelfgemaakte smoothie in mijn mooie Maison Jar. Het was de eerste keer dat ik deze smoothie had gemaakt, maar hij viel helaas een beetje tegen. Het was een aardbei-banaan smoothie die ik afgelopen zomer maakte, niet echt mijn ding.

 

4. Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?

Ik gebruik vooral VSCO heel graag, ik kan deze app echt aanraden als je hem nog niet kent! Je kan er ook een feed opbouwen, zo kan je zien of alles mooi bij elkaar past. Af en toe gebruik ik ook Pixlr, maar dat komt bijna niet meer voor. En voor het witte randje rond mijn foto’s gebruik ik Squaready.

5. Laat de Instagramfoto zien met de meeste likes.

12351177_1257033340989874_261850062_n

Dat is deze foto, met 181 likes. Wat mis ik deze warme zomerdagen toch zo ontzettend hard!

6. Welke celebrities volg je?

Eigenlijk volg ik niet zo veel celebrities, maar wel heel veel bekende en wat minder bekende bloggers. Onder andere Teske de Schepper, Sabrina Putri, Manon Tilstra en nog heel veel andere leuke bloggers.

7. Welke Instagramfilter gebruik je het meest?

Ik bewerk mijn foto’s meestal in andere app’s zoals ik hierboven al zei. Maar als ik dan toch een Instagramfilter gebruik is het Aden.

8. Welke hashtags gebruik je het meest?

Ik gebruik nooit hashtags, ik snap het nut hier niet echt van eerlijk gezegd.

9. Laat je laatst geplaatste foto zien.

12333178_1257113500981858_1566994785_o

Met mijn liefste nichtje <3

10. Welke dierenaccounts volg je?

Ik volg maar één dierenaccount en dat is die van Ivy, het schattige hondje van Nikkie Tutorials. Wat een lieverd is het toch! Je kan haar vinden onder de naam ivytutorials.

11. Welke (grote) bedrijven volg je?

Beautiful-Bijoux, Loavies, H&M, Urban Outfitters, Lush Cosmetics, Eyeslipsface en nog veel meer!

12. Heb je veel familieleden op Instagram?

Bijna niemand van mijn familie heeft Instagram, buiten mijn nichtjes dan. Mijn mama is denk ik de enige van de familie die Instagram heeft, haar volg ik dan ook natuurlijk.

Laat gerust je Instagram gebruikersnaam hier in de reacties achter. Ik zou het ook super leuk vinden als jullie me hier op Instagram zouden volgen! Ik heb ook nog een tweede account waar ik al mijn andere foto’s plaats. Dat kan je hier terugvinden.

Liefs, Lara

 

Geef een reactie

