Allure Kristalpad

Ken je het dat een bedrijf reclame maakt voor een product, maar dat het veel te mooi lijkt om waar te zijn? Dat dacht ik dus ook bij dit product. Het leek veel te mooi om om met simpele draaibewegingen ongewenste haartjes te verwijderen. Maar mijn gedachten over dit producten waren dus helemaal verkeert!

IMG_0319_Fotor

IMG_0372_Fotor

Om aan de slag te kunnen gaan moet je eerst een startpakket kopen tegen een prijs van €34,95. In het startpakket zitten één grote applicator, één kleine applicator, 4 grote kristal-stickers en 4 kleine kristal-stickers.

IMG_0379_Fotor

Hierboven zie je de inhoud van het startpakket.

Er bestaan ook navullingen waar enkel de kristal-sticker inzitten. Zo kan je je oude applicators steeds hergebruiken en moet je geen nieuwe kopen. In het navullingspakket zitten 6 grote kristal-stickers en 6 kleine kristal-stickers. Het pakket kan je kopen tegen een prijs van €14,95.

Je moet de Allure Kristalpad gebruiken op een droge en schone huid, je kan hem dus niet onder de douche gebruiken. Allure zegt dat je 5 snelle rondjes linksom en daarna 5 snelle rondjes rechtsom moet draaien. Maar ik houd gewoon telkens dezelfde beweging aan en dat werkt ook prima.

IMG_0375_Fotor

Na de Kristalpad meerdere keren gebruikt te hebben, komen de haren steeds dunner en zachter terug. De haartjes blijven dan ook heel lang weg, zelfs tot wel 2 weken!

Ik kan niet echt zeggen hoe lang een sticker meegaat, dat hangt af van persoon tot persoon. Maar als je merkt dat hij niet meer onthaard en redelijk zacht is, moet je hem vervangen. Trek dan de oude Kristalpad van de handschoen af en reinig de achtergebleven lijmresten goed met alcohol of water en zeep. Plak daarna een nieuwe Kristalpad op de handschoen en je kan terug aan de slag!

Ik heb de Kristalpad geprobeerd op mijn armen, benen en mijn oksels. Ik heb het op een klein stukje van mijn armen geprobeerd. Dat ging heel goed, de haartjes gingen snel weg. Maar de volgende dag was mijn huid een beetje geïrriteerd, maar dat was na een dagje wel weggetrokken. Daarna heb ik het geprobeerd op mijn benen en oksels. Ik stond helemaal versteld van het effect op mijn benen. Ik had gewoon stoppeltjes maar binnen een minuutje of 3 waren mijn twee benen echt super zacht, niet normaal! Veel zachter dan dat ik het scheer met een scheermesje. Maar met mijn oksels ging het wat minder goed, daar kreeg ik de haartjes niet zo goed weg.

Ik vind de Kristalpad veel handiger dan een scheermesje voor het ontharen van mijn benen. Voor andere delen van mijn lichaam gebruik ik toch liever een scheermesje. Maar je kan de Kristalpad gemakkelijk overal mee naartoe nemen. Stel je wilt een jurkje aandoen maar je hebt geen tijd om je benen te ontharen. Neem je Kristalpad mee en je kan het echt overal doen. Lekker handig en snel!

Ook blijven mijn haartjes langer weg, wel geen 2 weken maar langer dan dat ik mijn benen met een scheermesje onthaar. En ook een puntje wat best belangrijk is, het doet helemaal geen pijn. Je voelt er eigenlijk helemaal niets van. Ik ben fan van de Kristalpad!

Ik heb ook nog een kortingscode voor jullie voor je €10 korting krijgt op de site. Dit is de code: nsmbl

Allure Kristalpad – www.kristalpad.com

Liefs, Lara

Ik heb dit product ontvangen ter review. 
 

 

 

Een gedachte over “Allure Kristalpad

Geef een reactie

