Het beste van 2015

Vandaag is alweer de laatste dag van het jaar, wat gaat het toch snel! Ik ga jullie mijn 5 meest gelezen artikeltjes van 2015 laten zien.

tshirt_Fotor_Collage.jpg

img_3823

Muurstickers Kruidvat

De super leuke muursticker van het kruidvat die nu nog steeds boven mijn bed hangt, ik vind het helemaal geweldig. Ik heb vorige week gezien dat er nog steeds een paar liggen, dus ga zeker eens kijken!

img_6865_fotor

Action Shoplog

Ik snap wel een beetje waarom dit artikel zoveel bekeken is, de Action is zo een leuke winkel. Ik vind het zelf ook altijd super leuk om te kijken wat anderen daar hebben gekocht.

tshirt

DIY: T-shirt met transferpapier

Eigenlijk iets super simpel, maar toch zoveel bekeken! Ik ben best wel benieuwd of jullie dit ook hebben gemaakt na het bekijken van mijn artikeltje. Laat het gerust weten in de comments! :)

img_40521

PhoneGigant iPhone case

En het vierde meest bekeken artikel is dit artikel over mijn iPhone hoesje van PhoneGigant. Ook nog eens mijn allereerste perspakketje dat ik binnenkreeg, super leuk!

Ik wens jullie alvast een gelukkig nieuwjaar en geniet van jullie leuke avond!

Liefs, Lara

 

 

2 gedachtes over “Het beste van 2015

Geef een reactie

