Een nieuw onderwerp op mijn blog!

De laatste tijd ben ik niet meer zo veel bezig met make-up en komen er dus wat minder artikels online. Maar daar wil ik verandering in brengen. Ik was erover aan het nadenken om over een heel ander onderwerp te schrijven op mijn blog en dat ga ik vandaag aan jullie vertellen!

IMG_9034

Ik heb hier nog niets over verteld op mijn blog, maar vanaf dit schooljaar (2015-2016) volg ik een fotografie opleiding. Een jaar geleden zou ik nooit gedacht hebben dat ik dit nu ging doen. Ik was niet zo super veel met fotografie bezig, maar het is allemaal begonnen met mijn blog en Youtube.

Ik begon vlogs te kijken van een meisje, Rhoda de Dobbelaere, zij volgt ook fotografie. Door haar begon ik erover na te denken om het ook te gaan doen. Het leek allemaal zo leuk en mijn interesse voor fotografie begon steeds groter en groter te worden. Dus ik had de knoop doorgehakt en doe nu de richting fotografie in KTA2 in Hasselt.

Ik vind het echt een hele fijne richting en ik ben heel blij dat ik deze beslissing genomen heb! Nu ben ik er bijna elke dag mee bezig, ik vind het zo leuk!

Mijn plan is dus om af en toe foto’s op mijn blog te plaatsen van opdrachten die ik voor school moet maken, of gewoon foto’s die ik zelf voor mijn eigen maak. Misschien dat ik ook eens een artikel schrijf over fotografie zelf, bijvoorbeeld tips geef,… En niet alleen mijn foto’s aan jullie laat zien.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Als je graag iets bepaald wil zien op mijn blog rond fotografie, laat het dan zeker even weten en ik zal het eens bekijken. Ik ben helemaal geen professionele fotograaf of zo, helemaal niet! Ik doe het ook nog maar vanaf dit schooljaar, maar ik wil graag mijn tips en foto’s met jullie delen.

Dit wil zeker niet zeggen dat mijn blog alleen nog maar over fotografie zal gaan. Ik zal zeker ook nog verder blijven bloggen over beauty en dergelijke. Maar ik merkte dat mijn blog weer wat stil begon te vallen en dat wil ik voorkomen :)

Ik hoop dat jullie deze verandering leuk vinden!

Liefs, Lara

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

