Fotografie: Studio opdrachten

Een tijdje geleden liet ik jullie weten dat ik over een nieuw onderwerp ga bloggen; fotografie. Buiten gewone foto’s die ik zelf moet trekken na school heb ik ook studio opdrachten die op school gemaakt moeten worden. Tot nu toe heb ik 3 studio opdrachten gekregen, die ga ik jullie vandaag alle 3 laten zien.

_MG_0083-2

Stilleven van 5 elementen

We moesten een stilleven vormen met 5 elementen die goed bij elkaar horen. Toen ik deze opdracht kreeg dacht ik direct aan make-up, typisch. We moesten twee foto’s hebben met telkens 5 verschillende elementen, dus koos ik ook nog voor keukenspullen. Deze foto’s zijn eruit gekomen:

_MG_0026

_MG_0073.jpg
Snoep

Mijn tweede opdracht was snoep. Deze vond ik redelijk moeilijk en ik wist op voorhand niet zo goed wat ik ging doen. Ik had een heleboel snoep verzameld, nam deze mee naar school en zag toen wel gewoon wat ik ging doen. Voor deze opdracht moesten we maar 1 foto hebben, maar ik zal mijn andere foto’s ook aan jullie laten zien. De eerste foto is degene die ik heb ingediend.

IMG_7627

IMG_7612

IMG_7621

IMG_7645

IMG_7655

Zie trouwens eens het verschil tussen de twee laatste foto’s. De bovenste is bewerkt en de onderste niet, wat een verschil!

Heupshots

De eerste keer dat ik met een model werk in de studio. Ik vond het best wel spannend, ook al was het gewoon mijn stiefzus en haar vriend, maar het was echt super leuk! Voor de eerste keer vind ik dat de foto’s er echt goed uit zien.

IMG_9588

naamloos-1.jpg

IMG_9577_Fotor

 

 

2 gedachtes over “Fotografie: Studio opdrachten

Geef een reactie

