Shoplog/review: Boozyshop kwasten

Na een lange tijd heb ik nog eens een shoplog voor jullie. Ik had dringend nieuwe kwasten nodig dus nam ik een kijkje bij Boozyshop. Ik heb nog nooit eerder kwasten van Boozybrush besteld dus ik was benieuwd hoe deze mij gingen bevallen.

IMG_2067

Boozy Cosmetics Large Powder B04          €6,99

IMG_2076

De Large Powder Brush B04 is een grote poederkwast die geschikt is voor het aanbrengen van poeder op het gezicht.

IMG_2084

IMG_2088

Deze kwast is echt zijdezacht en redelijk groot. Hij neemt niet zo extreem veel poeder op, maar dat vind ik net goed voor het aanbrengen van gezichtspoeder. Zo plamuur je je gezicht niet te snel vol. Echt een topper!

Boozy Cosmetics Round Buffer 1420          €6,49

IMG_2079

De Round Buffer is perfect voor het aanbrengen en blenden van foundation, poeder en minerale make-up met een hd resultaat.

IMG_2091

IMG_2093

Ik gebruik deze kwast voor het blenden van mijn foundation en concealer. De kwast doet goed zijn werk en geraakt goed op alle plaatsen.

Boozy Cosmetics Lash A18          €2,99

IMG_2100

Deze spooly is geschikt om je wimpers en wenkbrauwen in model te brengen en om clumpy mascara weg te borstelen.

IMG_2102

Ik gebruik deze spooly om mijn wenkbrauwen in model te brengen. Hij doet goed zijn werk.

Boozy Cosmetics Angled Brow A17          €3,50

IMG_2096

Deze make-up kwast zorgt ervoor dat je wenkbrauwen perfect ingevuld worden met wenkbrauwpoeder.

IMG_2097

IMG_2099

Zoals Boozyshop beloofd is deze brush perfect voor het invullen van je wenkbrauwen, dat is ook volledig waar. Maar scherpe lijnen kan je er niet mee zetten, daar is de kwast wat te breed voor. Maar het invullen van je wenkbrauwen doet hij perfect.

Boozy Cosmetics Small Eyeliner A10         €2,75

IMG_2107

De make-up kwast met zijn dunne haren en zachte vezels is perfect voor het aanbrengen van een extreem dunne eyeliner lijn.

IMG_2111

Ik gebruik deze kwast samen met gel eyeliner en dit is de eerste keer dat ik het doe. Het lukt nog niet helemaal perfect, maar met meer oefenen zal het allemaal wel goed komen. Deze kwast is dus ook echt een topper!

LA Girl HD Pro Conceal          €4,99

IMG_2120

Over deze concealer ga ik nog een aparte review schrijven, dus hou mijn blog zeker in de gaten!

Large Powder B04       €6,99
Round Buffer 1420      €6,49
Lash A18                         €2,99
Angled Brow A17         €3,50
Small Eyeliner             €2,75

Liefs, Lara

 

 

Een gedachte over “Shoplog/review: Boozyshop kwasten

Geef een reactie

