Bloginsider Vera Camilla

Ik ga vandaag iets super leuks meedelen aan jullie, althans, ik vind het super leuk! Ik kreeg juist een mailtje binnen in mijn mailbox en las dat ik Bloginsider mag zijn van Vera Camilla!

bloginsider

Binnenkort komt Rimmel London uit met een nieuwe mascara en die mag ik testen samen met Vera Camilla en nog andere bloginsiders. Ben je benieuwd? Houd dan zeker mijn blog in de gaten! Ik plaats ook foto’s op Instagram hierover, dus je kan me gerust volgen! Je kan me vinden onder de naam larakemps.

Kusjes, Lara

 

 

 

 

Een gedachte over “Bloginsider Vera Camilla

Geef een reactie

