Essence Forbidden Volume Mascara en Topcoat

Ik was weer eens langst de Kruidvat gegaan en zag deze mascara en topcoat in een bak liggen. Als ik de mascara kocht kreeg ik de topcoat er gratis bij. Ik had veel goeds over de topcoat gehoord en de mascara ziet er ook wel goed uit, dus ik dacht: waarom ook niet?

IMG_2717

IMG_2720

IMG_2721

Essence Forbidden Volume Rebel Mascara 

De forbidden volume rebel mascara zorgt voor een nog intenser, direct volume dankzij het speciale design van de vezelborstel met afwisselend kortere en langere vezels.

Essence beloofd dat de mascara een spectaculair volume aan de wimpers geeft zonder klontjes.

IMG_2723

Het borsteltje is van de mascara is best groot en daar knoeit ik meestal rapper mee. Maar voor de rest vind ik het wel goed werken.

IMG_2724

Forbidden Volume False Lash Mascara Topcoat

Valse wimpers zijn niet nodig met deze topcoat! De textuur, verrijkt met zwarte vezels, kan aangebracht worden over elke mascara. Een cool combinatieproduct om een intense, spectaculaire look te creëren met valse-wimper-effect.

IMG_2725

Het borsteltje van de top coat is wat kleiner en gemakkelijker om mee te werken.

IMG_2700

Mijn oog zonder mascara.

IMG_2703

Mijn oog met enkel de Forbidden Volume Rebel Mascara.

Ik vind de mascara helemaal niet prettig werken. Hij separeert mijn wimpers totaal niet en ik krijg er spinnenpootjes van.

IMG_2705

Mijn oog met de Forbidden Volume Rebel Mascara en de Forbidden Volume False Lash Macara Topcoat.

De topcoat maakt het alleen maar erger. Bij sommige mensen kan dit net heel erg mooi staan, maar bij mij werkt het jammer  genoeg niet.

Ik heb de topcoat nog een kans gegeven en ik heb hem geprobeerd op een andere mascara. Omdat de Forbidden Volume Rebel Mascara mijn wimpers niet goed separeerde was het effect van de topcoat ook niet mooi. Maar misschien op een andere mascara wel?

IMG_2711

Dit is het effect van de Forbidden Volume False Lash Mascara Topcoat op de Urban Decay Perversion Mascara.

Dit vind ik al veel beter. Mijn wimpers zijn beter gesepareerd en ik vind het effect veel mooier. De topcoat is dus wel aan te raden!

Essence Forbidden Volume Rebel Mascara              €2,99
Essence Forbidden False Lash Mascara Topcoat    €2,89

Liefs, Lara

 

 

 

 

Geef een reactie

