Shoplog: Kruidvat

Afgelopen vrijdag was het koopavond bij Kruidvat. Ik had een VIP-ticket waar ik 20% korting mee kon krijgen, dus daar had ik zeker gebruik van gemaakt. Ik ga jullie vandaag mijn gekochte spulletjes laten zien.

IMG_3441

IMG_3443

Kruidvat eye make-up remover pads – oil             €1,99
Kruidvat eye make-up remover pads – lotion      €1,79

Ik gebruik deze make-up pads altijd om mijn oogmake-up mee te verwijderen. Normaal koop ik altijd alleen de lotion variant, maar ik wou deze keer de oil variant ook eens proberen. Er zitten 100 pads in één potje dus je komt er lekker lang mee toe en het is nog eens super voordelig ook!

IMG_3444

Batiste Dry Shampoo XXL Volume         €5,49

Ik gebruik heel vaak droogshampoo. Niet alleen als mijn haar er een beetje vet uit ziet, maar ook om mijn haar wat meer volume te geven. En daar is deze droogshampoo helemaal perfect voor zoals de naam al zegt. Meestal gebruik ik gewoon de droogshampoo van Kruidvat eigen merk, maar ik heb deze van Batiste al eens eerder gehad en ik merk dat ik deze toch net wat fijner vind.

IMG_3445

John Frieda Luxurious Volume Shampoo          €1,99
John Frieda Frizz Ease Conditioner                    €1,99

Ik ben deze shampoo en conditioner al vaker tegen gekomen bij verschillende beautybloggers. Ze zweren echt bij deze producten, dus toen ik ze zag liggen moest ik ze zeker meenemen om ook uit te proberen. Deze zijn in mini-formaat, ook nog eens handig om mee te nemen of om het gewoon eens te testen.

IMG_3446

Kruidvat kleurshampoo         €1,99

Ook dit product heb ik al een paar keer voorbij zien komen. Ik heb het vooral meegenomen omdat ik binnenkort mijn haar vanonder wat lichter wil gaan verven. Nu kan ik eens zien of licht blond goed bij me past of niet. Na 3 wasbeurten is het er alweer uit, super handig dus om eens uit te proberen!

IMG_3448

Maybelline Vivid Matte Liquid          €6,99

Ik zocht nog naar een mooie matte nude lipstick. Deze liquid lipstick heeft een lipgloss applicator en dat vind ik altijd wel leuk werken, dus nam ik hem mee.

IMG_3449

Zonnebril         €10,95

Dan deze zonnebril, wauw. Ik ben er echt helemaal verliefd op! Ik vind ronde zonnebrillen altijd zo leuk staan en wil het zelf echt al super lang. Maar ik vind dat het mij niet zo goed staat, maar deze was anders. Ik heb deze al eens eerder vast gehad in het Kruidvat en toen ik hem dan terug zag moest ik hem echt meenemen, ik vind hem veel te leuk!

IMG_3450

Armband          €7,95

Hoe schattig is dit armbandje? Ik vind hem echt super leuk!

 
Liefs, Lara

 

Geef een reactie

