Ochtendroutine #verarimmel

Ik heb jullie al verteld dat ik bloginsider ben van Vera Camilla. In mijn vorig artikeltje heb ik de producten van Rimmel laten zien die ik ontvangen heb. En vandaag ga ik mijn ochtendroutine laten zien.

Schermafbeelding 2016-07-02 om 14.29.56

  1. LA Girl HD Pro Concealer
  2. Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer
  3. Catrice All Matt Plus Shine Control Powder
  4. Rimmel Brow This Way Sculpting Kit*
  5. Rimmel Colour Precise Eyeliner*
  6. Rimmel Volume Colourist Mascara*
  7. Rimmel Sculpting & Highlighting Kit by Kate Moss*
  8. Essence Longlasting Lipstick 06 barely there!

    * Producten die ik toegestuurd gekregen heb van een bedrijf

Liefs, Lara

 

 

Geef een reactie

