Recept: aardbei-bananen smoothie

Het is weer zomer dus het is tijd om frisse smoothies te gaan maken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet vaak doe, maar daar wil ik verandering in brengen. Ik heb het deze keer simpel gehouden met een aarbei-bananen smoothie, niet veel spannends, maar toch ga ik het recept met jullie delen.

IMG_6911

IMG_6890_Fotor

Benodigdheden:

  • een stuk of 10 aardbeien
  • een banaan
  • een leuke beker (maison jar)
  • rietjes
  • een blender

IMG_6892_Fotor

Pel de banaan en snij deze in stukjes. Haal daarna het kroontje van de aardbeitjes af en snijd deze ook wat kleiner.

IMG_6895_Fotor

Daarna doe je de aardbeitjes en de stukjes banaan in de blender en blenden maar!

IMG_6911

Dan is je smoothie klaar en kan je hem in je beker gieten en genieten maar!

Het is lekker makkelijk om te maken en ook nog eens super gezond, ik moet het echt meer gaan doen! Als jullie nog lekkere receptjes hebben voor een smoothie, mogen jullie die altijd delen en dan kan ik hem ook eens uitproberen.

Liefs, Lara

 

2 gedachtes over “Recept: aardbei-bananen smoothie

Geef een reactie

