Rimmel Glam’Eyes Eyeshadow #verarimmel

Jullie weten ondertussen wel al dat ik bloginsider ben voor Vera Camilla. In het verrassingspakketje dat ik kreeg zat onder andere dit mooie oogschaduwpalette, die ik vandaag voor jullie ga reviewen. Aan het einde van het artikeltje staat ook een ooglook die ik gemaakt heb met het palette.

IMG_3649


IMG_3652

De verpakking van het palette vind ik simpel, maar daarom niet lelijk. Een zwart doosje met een transparant dekseltje, zodat je de kleuren er doorheen kan zien. Wat ik wel een leuk detail vind is het cirkeltje met het kroontje erin. Dat maakt het dan toch nog wat specialer.

IMG_3675.JPG

Op de achterkant staan de ingedriënten en wat informatie over hoe je de oogschaduw kan aanbrengen. Ik vind het wel jammer dat de kleuren alleen een nummer hebben en geen naam.

Er bestaan 6 varianten van dit oogschaduw pallet, zelf heb ik Brixton Brown. Maar dan heb je ook nog volgende varianten: Golden Eye, Foggy Grey, Pinkadilly Circus, Victoria’s Purple en Greenwich. Super leuke namen vind ik het, afgeleid uit plaatsen van in Londen!

IMG_3659

Er zitten 5 kleuren in het palette. Rechtsboven (1) is een licht campagne achtige kleur, rechtsonder (2) een licht bruine kleur, linksonder (3) een donker bruine kleur, in het midden (4) een bordeaux kleurtje en linksboven (5) een donker bruine kleur die wat meer naar zwart neigt.

IMG_3661

En hier de swatches van de oogschaduws. Een beetje teleurstellend vind ik het, de pigmentatie kan wel wat beter. De twee donker bruine kleuren lijken best wel hard op elkaar. En de licht bruine kleur zie je bijna niet, hierdoor kan je hem wel als transition colour gebruiken. De champagne achtige kleur lijkt op de foto ook wat weg te vallen, maar in het echt zie je hem wel wat beter. De bordeaux kleur vind ik wel erg mooi.

IMG_3561

IMG_3578

En hier is mijn ooglook met het palette.

IMG_3613

IMG_3615

En full-face.

Ik moet wel zeggen dat de kleuren op mijn oogleden wat beter uitpakken dan bij de swatches, dus dat is goed! Over het algemeen ben ik wel tevreden met het palette, dus ik kan het jullie zeker aanraden.

Voor deze ooglook heb ik ook de Rimmel Colour Precise Eyeliner gebruikt, deze bevalt me heel erg goed. Hij zet een mooi strak, zwart lijntje en blijft gedurende de dag goed op zijn plaats zitten.

Ook draag ik hier de Rimmel Volume Colourist mascara, die ik al een hele tijd aan het testen ben. De mascara beloofd je wimpers na 2 weken zwarter te maken. Daar merk ik niet zoveel van omdat ik van mijn eigen al donkere wimpers heb. Maar voor de rest bevalt hij me erg goed. Hij geeft mijn wimpers veel volume en ze zijn echt git zwart, topproduct!

Rimmel Glam’Eyes 5-coloured eye shadow – €11,99

 

Geef een reactie

