Movies I’ve Watched #3

Ik heb een paar maanden geleden een Netflix abonnement genomen. Niet normaal hoe blij ik ermee was, haha! Dus ik heb weer een heleboel leuke films gekeken die ik vandaag met jullie ga delen.

Bad Teacher

Sommige docenten doen maar wat. Elizabeth (Cameron Diaz), bijvoorbeeld. Ze is meedogenloos, onaangepast en vloekt er op los. Ze drinkt, wordt regelmatig high en wil niets liever dan een rijke man aan de haak slaan, zodat ze kan stoppen met haar flutbaan. Als ze gedumpt wordt door haar verloofde, zet ze alles op alles om een rijke, knappe vervanger (Justin Timberlake) voor zich te winnen. Elizabeth gaat de strijd aan met haar overenthousiaste collega Amy (Lucy Punch) en gaat niet in op de avances van een sarcastische, onfatsoenlijke gymleraar (Jason Segel).

Deze film stond al heel lang op mijn lijstje met films die ik nog graag wou kijken. Het is niet echt de beste film die ik ooit heb gezien, maar slecht is hij zeker niet. Ik had er gewoon iets te veel van verwacht denk ik.

Genre: Komedie
Uitgebracht: 2011
Duur: 1h 32 min.

Cijfer IMDb: 5,7. Mijn cijfer: 7.

No Strings Attached

Emma (Natalie Portman) is een drukbezette arts die een schijnbaar perfecte regeling heeft getroffen met haar beste vriend Adam (Ashton Kutcher): een seksuele relatie zonder verplichtingen. Kunnen ze echter beste vrienden blijven wanneer hun relatie meer dreigt te worden?

Een leuke film met een cliché verhaal. Je weet in het begin van de film al hoe het verhaal zich afspeelt en wat er op het einde gebeurt.

Genre: Komedie, romantiek
Uitgebracht: 2011
Duur: 1h 48min.

Cijfer IMDb: 6,2. Mijn cijfer: 7.

Friends with Benefits

Nadat ze ieder een rampzalige relatie hebben beëindigd, besluiten een vrouwelijke headhunter en haar nieuwste klant om seksmaatjes te worden. Ze beloven elkaar om ermee te stoppen wanneer één van beiden emotioneel gebonden raakt. In het begin gaat het goed, maar al snel worden de twee vrienden verliefd en moeten ze erachter zien te komen wat ze voor elkaar betekenen.

Deze film draait om net hetzelfde verhaal als ‘No Strings Attached’, maar eerlijk gezegd vind ik deze film net wat beter.

Genre: Komedie, romantiek
Uitgebracht: 2011
Duur: 1h 49min.

Cijfer IMDb: 6,6. Mijn cijfer: 8,5.

Spring Breakers

Brit, Candy, Cotty en Faith zijn beste vriendinnen sinds de lagere school. Ze wonen samen in een saai studentenhuis en zijn op zoek naar avontuur. Het enige wat ze moeten doen om echt plezier te beleven is genoeg geld bij elkaar sparen voor de voorjaarsvakantie. Wanneer ze de crimineel ‘Alien’ ontmoeten belooft deze hen te voorzien van alle spanning en opwinding die ze maar wensen. Onder aanmoediging van hun nieuwe vriend is het al snel duidelijk hoe ver meisjes willen gaan voor hun ultieme voorjaarsvakantie.

Spring Breakers is een leuke film voor jongeren door de leuke muziek die erin voorkomt en de feestende mensen. Ik vond het een leuke film, maar soms kwamen er wat mindere delen in voor die best vreemd waren.

Genre: Misdaad, drama
Uitgebracht: 2012
Duur: 1h 34min.

Cijfer IMDb: 5,3. Mijn cijfer: 8.

Liefs, Lara

 

Geef een reactie

