My life in pictures #1

Het is vakantie, joepie!!! Vakantie betekent een heleboel leuke dingen doen, genieten van het goede weer,… Daarom leek het me super leuk om wekelijks een artikeltje online te zetten van mijn week. Misschien dat ik er ook mee door ga als het terug school is, maar we zullen zien hoe het mij bevalt. Anyway, ik heb vandaag mijn allereerste ‘My life in pictures’ voor jullie. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en feedback is altijd welkom!

Maandag 4 juli

1

Ik voelde me het weekend ervoor niet zo lekker en ik was nog steeds niet helemaal 100%. Daarom bleef ik lekker lang in bed liggen en at daarna dit heerlijk ontbijtje.

2

Na mijn ontbijt nam ik een frisse douche en deed mijn make-up, toen voelde ik me al snel wat beter.

3

Kennen jullie dit trouwens? Het zijn kleine bolletjes, soort van toverballetjes hoe wij ze hier noemen. Ze veranderen steeds van kleur en ik vind ze echt super lekker. Ik heb deze gekocht bij de Jamin!

4

Artikeltjes schrijven… Dit artikel over de Collection 2000 Lasting Perfection Concealer komt volgende woensdag online!

7

’s Avonds nog een uurtje sporten.

8

Lekkere snack voor na het sporten. Verschillende soorten noten, bosbessen en kersen.

Dinsdag 5 juli

10

Ontbijt! Cornflakes met een aflevering van Orange Is The New Black.

Mijn avondeten was een voorgemaakt menu: vogelnestjes met purree. Ik vond de vogelnestjes echt niet te eten, zo vuil! Daarom had ik er wat party snacks bij gemaakt.

13

En ’s avonds weer een uurtje sporten.

Woensdag 6 juli

14

Ik was nog eens bij mijn moeke en opa op bezoek gegaan en daar zat ik eigenlijk de hele namiddag. Ik heb er zitten kleuren, zo leuk en ontspannend vind ik het! Als je ook graag kleurt moet je zeker eens bij de Action gaan kijken. Daar verkopen ze van de kleurboeken voor volwassenen voor maar één euro ongeveer, echt super goedkoop!

15

Ik heb eigenlijk nooit echt oogschaduw gedragen. Maar de laatste tijd doe ik het steeds meer en ik vind het echt leuk om te doen. Echt speciale looks kan ik niet maken, het is altijd wel wat gewoontjes. Maar ik ga blijven oefenen en dan hoop ik dat ik binnenkort ook zo mooie looks kan maken als Nikkie Tutorials bijvoorbeeld. Echt prachtig vind ik het altijd!

16

’s Avonds ging ik met mijn nicht naar de tennis. De zomer is begonnen dus dat wil zeggen… Sangria!!!

17

We hadden wat honger gekregen en bestelden een portie calamaris.

Donderdag 7 juli

18

Ik wil super graag een vakantiejob en heb zelf al een hele tijd zitten zoeken. Ik wil het liefst in een kledingwinkel werken maar dat is zo makkelijk nog niet. Meestal moet je er 18 voor zijn. Dus ik besloot om me in te schrijven bij Randstad, zodat zij me konden helpen zoeken met een vakantiejob. Daarna ging ik ook nog even naar de Action en kocht ik deze spulletjes. Hier zijn trouwens de kleurboeken waar ik het over had zojuist. Over het scheermesje ga ik nog een review schrijven, dus houd mijn blog in de gaten of je wil weten of ze goed werkt of niet!

19

Omdat het bouwverlof begint hield mijn papa een bbq voor zijn personeelsleden. Ik had ook een hapje meegegeten, super lekker was het! Daarna ging ik ook weer even sporten.

21

Na het sporten had ik het echt super warm, dus nam samen met mijn stiefzus even een plonsje in het zwembad.

20

Mooie lucht.

Vrijdag 8 juli

22

Vrijdag was een beetje een lui dagje dat vooral bestond uit Netflix kijken. ’s Avonds at ik deze lekkere hotdog.

Zaterdag 9 juli

23

Zaterdag had ik ook niet zoveel gedaan. ’s Avonds ging ik samen met mijn vriendje, mijn meter en nonkel naar Baouzza. Daar aten we samen 3 pizza’s en deze tapas schotel. Van de pizza’s was ik vergeten een foto te maken, maar lekker waren ze wel!

24

Baouzza is een soort openlucht discotheek in Hasselt. Het staat er tijdelijk, binnenkort wordt er weer afgebroken. Het was de eerste keer dat ik er kwam en ik vond het echt super leuk. Ik ga er zeker nog eens terug naartoe!

Zondag 10 juli

25

Zondag was het echt super warm, zalig! Mijn nicht was komen zwemmen en we hebben echt veel plezier gehad.

26

We besloten om in de Lunch Garden te gaan eten. Ik had zoveel zin in een zeesteak, dat neem ik daar altijd. Maar die was jammer genoeg op. Daarom nam ik vol-au-vent met krokketjes, maar het smaakte me niet echt.

Liefs, Lara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geef een reactie

