My life in pictures #2

Deze week ben ik 2 dagen gaan shoppen, heb ik mijn allereerste werkdagje achter de rug en ben ik Pokemons gaan vangen. Ik laat het jullie allemaal zien in dit artikel!

Maandag 11 juli

Maandag maakte ik deze look met de producten van Rimmel die in kreeg als bloginsider van Vera Camilla.

Ik maakte er foto’s van voor een artikel die woensdag online kwam en bewerkte deze foto’s dan ook meteen.

Daarna maakte ik dit… Zo heerlijk, echt niet normaal! Het is eigenlijk gewoon chips, maar ik noem het patatje. Je moet gewoon patatjes in schijfjes snijden en dan frituren. Daarna wat zout erover heen en smullen maar! BBQ kruiden zijn er trouwens ook echt super lekker bij!

Als dessertje nog een paar aardbeitjes.

Voor dat ik ging eten wou ik rap mijn haar stijlen. Maar ik had blijkbaar heel veel honger en was de stijltang vergeten uit te trekken. Toen ik terug op mijn kamer kwam zag ik dat hij nog in stak en hij mijn zetel had verbrand…

In de avond was ik naar Tessenderlo gegaan. Daar was een bradderie met kermis en middernacht was er ook nog vuurwerk. Ik was er samen met mijn vriendje en…

mijn stiefzusje en nichtje.

Dinsdag 12 juli


Dinsdag nam ik deze prachtige foto van een waterlelie die in de vijver van mijn moeke en opa stond.

Voor de rest van de dag had ik mijn mama geholpen met haar werk. Ze is boekhoudster en ik mocht wat administratief werk doen. Ik vind het echt super leuk!

‘S avonds had ik zelf gekookt, iets wat niet veel gebeurd. Goed kan ik het ook niet echt wat te zien is op de foto, de aardappeltjes waren wat aangebrand, maar ze waren wel lekker. Ik doe er trouwens altijd wat honing bij als ze in de pan gebakken zijn, super lekker!

Woensdag 13 juli

Woensdag kwam er een pakketje binnen.


Mijn boks van Bose! Een vervroegd verjaardag cadeautje van mama, ben er echt zo blij mee!

Daarna ging ik naar Nathalie, ze doet medische pedicure. Ik was er al eens eerder naartoe moeten gaan omdat er een teennagel blauw zag en volledig los hing door het dansen. Nu had ik dat opnieuw aan mijn andere voet. De nagels zijn er allebei afgehaald, zag er echt super vies uit!

Daarom was ik daarna door gegaan naar Inge, ze had een acrylnagel gezet op beide tenen. Ook had ik gelnagels laten zetten. Ik vind het echt super mooi en ze doet het echt goed!

Donderdag 14 juli

Donderdag ben ik gaan shoppen in Hasselt met mijn stiefzusje. Ik wou graag naar de New Look omdat ze daar de hakken hebben waar ik al een tijdje naar op zoek was. Maar daar waren ze niet meer in mijn maat.

Dus toen was ik maar eens in de Primark gaan kijken. Er stond nog één paar en ook nog juist in mijn maat, niet normaal hoe blij ik toen was. Voor €16 nam ik deze mee. En ik kan al zeggen, ze zitten echt super goed, ik heb er een hele avond mee vol kunnen houden.


We konden onze trein net niet meer halen dus gingen we ook nog rap langst de Pull&Bear waar ik dit super leuke high waisted shortje kocht voor €15,99.


En ’s avonds even gaan sporten. Trouwens voor degene die het willen weten. Ik doe groepslessen in Dynamica, een sportcentrum in Koersel. Die dag was het een combinatie van BBB en Fat Burning.


Daarna lekker genieten van deze Ben & Jerry’s.

Vrijdag 15 juli

Van vrijdag heb ik geen foto’s. Het was toen mijn allereerste werkdagje bij de C&A. Het is de eerste keer dat ik vakantiewerk doe en ik vind het best wel leuk. Voor de eerste keer ging het echt goed vond ik! Ik moest werken van half 10 tot half 7 en erna was ik helemaal uitgeput dus kroop ook meteen mijn bed in.

Zaterdag 16 juli


Zaterdag was ik samen met mijn meter en moeke gaan shoppen voor mijn verjaardag in Diest. Ik heb een heleboel leuke spulletjes gekregen, die zal ik nog wel eens in een ander artikel laten zien!

’s Avonds was er thuis een feestje voor de verjaardag van mijn stiefpapa, maar daar heb ik geen foto’s van.

Zondag 17 juli


Ik heb zowat de hele dag in mijn bed gelegen en rond een uur of 8 besloten een vriendin en ik om op Pokemon jacht te gaan, maar dat was niet zo een succes. We zijn het hele dorp rond gefietst, maar we zijn geen enkele Pokemon tegen gekomen. Super jammer,  ik weet echt niet waar dit aan ligt.

Liefs,

Lara

Geef een reactie

