My life in pictures #3


Ik heb echt een super leuke week achter de rug. Eindelijk hadden we eens heerlijk weer en kon ik samen met mijn vriendinnen genieten aan het water. Ook ben ik met mama naar de Ikea geweest en heb ik nog wat spulletjes binnen gekregen.

Maandag 18 juli


Maandag heb ik van 10 tot 6 gewerkt bij Charles Vögele in Paal. Ik mocht aan de kassa staan, ik had het nog nooit eerder gedaan maar ik vond het echt super leuk!


Toen ik thuis kwam stond het eten al klaar. Met dit warme weer krijg ik echt geen hap binnen, dus had mama groentjes gekocht om een slaatje te maken.


Ik heb trouwens dit bloesje gekocht bij Vögele. Ik vind het super leuk en dan kan ik het de volgende keer aandoen als ik er nog eens moet werken :)

Dinsdag 19 juli


Dinsdag was één van mijn beste vriendinnetjes, Lisa, jarig en heeft ze onze hele squad getrakteerd op een ijsje. Ik nam kokosnoot en hazelnoot.


Daarna ben ik samen met nog 2 andere vriendinnetjes nog even naar de Watersnip geweest, was super gezellig!


Vriendinnetjes Debby en Hannah.

’s Avonds sporten met Debby. Vandaag deden we mee aan de groepsles BBB, maar omdat het zo warm was had ze er een rustig lesje van gemaakt.

Woensdag 20 juli


’s Middags had moeke pasta voor me gemaakt, echt heerlijk! Het is pasta met erwtjes, hesp en mayonaise.


Namiddag ben ik naar Heidestrand gegaan met een vriendin, dat is een openluchtzwembad in Zonhoven. Het was echt super leuk, maar wat een drukte!

Donderdag 21 juli


De nacht van woensdag op donderdag had ik echt super slecht geslapen. Daardoor voelde ik me donderdag echt niet goed en heb ik heel de dag in de zetel gelegen. Maar rond de avond werd ik helemaal gek van dat niets doen. Daarom ging ik rond een uur of 8 met een vriendinnetje naar de Watersnip.

Vrijdag 22 juli


Vrijdag ging ik samen met Debby een cadeautje kopen voor Hannah. Ik kwam deze super schattige teddybeer tegen in de Blokker. Ik ben bijna jarig, hint hint ;)


Nadat we onze cadeautjes gevonden hadden waren we iets gaan drinken in een nieuwe zaak in ons dorp.


Er was ook nog een pakketje binnen gekomen van AliExpress.


’s Avonds hebben we nog wat hapjes gegeten met champagne op ons terras.

Zaterdag 23 juli

Zaterdag ben ik samen met mama naar de nieuwe Ikea in Hasselt geweest. Ik had er al een hele tijd super veel zin in en eindelijk was het zo ver!

Deze spulletjes heb ik gekregen. Vier make-up bakjes, eigenlijk zijn het bestek bakjes maar ik gebruik zo voor mijn make-up. Een place mat om productfoto’s op te maken, een bakje voor mijn kwasten, een geurkaars, 3 cactussen, en iets waarmee je zelf bakjes kan maken.


Maar hetgene waar ik eigenlijk voor ging was een nieuwe make-up tafel. Toen ik thuis kwam ging ik hem ook meteen in elkaar zetten.


Tadaaaa! Ben er echt zo blij mee! Voor degene die het zouden willen weten; het is de MALM tafel en hij kost €99,95.

’s Avonds ben ik nog naar een feestje gegaan, maar hier heb ik geen foto’s van.

Zondag 24 juli


Zondag heb ik dit rekje voor in de badkamer in elkaar gezet. Ik vind hem echt mooi!


En daarna mijn make-up tafel ingedeeld. Alles past er ongeveer in. Op mijn lipsticks en oogschaduw paletten na.


Ons avondmaal was een slaatje met kibbeling en kipfilet.


Daarna was mijn vriendje gekomen en hebben we aan het kanaal gezeten met een super mooie zonsondergang. Gezellig!

Liefs, Lara



Geef een reactie

