Catrice Eyebrow Set & Eyebrow Filler Gel

Ik heb al redelijk volle wenkbrauwen van mezelf, maar ik vind het net wat mooier staan als ik ze een beetje invul. Daar is de Catrice Eyebrow Set perfect voor. En de Catrice Eyebrow Filler Gel zorgt ervoor dat mijn wenkbrauwen de hele dag perfect blijven.


IMG_5768

De verpakking van de set vind ik wel mooi, maar na een tijdje gaat hij helemaal stuk en gaan de letters vervagen. Zelf stoort mij dat niet echt, maar misschien is dit wel een klein verbeter puntje.

IMG_5772

Er is slechts één variant van de wenkbrauw poeder te koop. Het setje bevat een lichte en een donker bruine poeder. Naast de twee poeders is er ook nog een schuifje, waarin een pincet en een kwastje/borsteltje zit. Ik vind het wel een leuke toevoeging, maar ik gebruik het niet echt.

IMG_5776

Met de pincet valt echt niet te werken, hij is veel te klein en hij doet echt pijn. Ik heb zelfs eens voorgehad dat ik bloedde toen ik mijn wenkbrauwen aan het epileren was. Het kwastje kan voor sommigen wel handig zijn voor op reis bijvoorbeeld.

IMG_5771

Dit zijn dan de twee poeders. Links de lichte, rechts de donkere.

IMG_5777

Op de achterkant staat wat informatie over hoe je de perfecte wenkbrauwen kan krijgen.

IMG_3680

Wenkbrauw zonder product.

IMG_3713

Wenkbrauw ingevuld met de lichte poeder uit het setje.

IMG_3710

Wenkbrauw ingevuld met de donkere poeder uit het setje.

Meestal gebruik ik een combinatie van de twee poeders, dat werkt voor mij het beste. Over de tools die erbij zitten ben ik niet zo tevreden, maar de poeders vind ik echt helemaal geweldig.

IMG_7236_Fotor
IMG_7237_Fotor

De wenkbrauwgel is bruin van kleur en hij zorgt ervoor dat je wenkbrauwen de hele dag mooi op zijn plaats blijven zitten.

Ik merk zelf niet echt een verschil als ik de gel draag of niet, maar hij zorgt er wel degelijk voor dat mijn wenkbrauwen perfect blijven zitten en dat is voor mij het belangrijkste. Ik raad deze wenkbrauwgel dus ook zeker aan.

Catrice Eyebrow Set                     €3,99
Catrice Eyebrow Filler Gel          €3,59

 

Geef een reactie

