My life in pictures #4

Deze week heb ik veel nieuwe dingetjes gekocht , ik ben een dagje naar Antwerpen en naar Hasselt geweest en ik heb veel lekkers gegeten. 

Maandag 25 juli


Mijn pakketje van Dresslink was aangekomen, ik was er zo benieuwd naar! Ik bestelde een plak bh, een kwastenset, een bril (omdat ik hem gewoon super leuk vind) en een broekpakje.


Maar het broekpakje is jammer genoeg te klein. Het is een maat S, maar het valt meer als een XS. Dus als je interesse hebt in dit mooie broekpakje mag je me altijd een berichtje sturen.


Een lesje fat burning. Deze keer was het echt super vermoeiend! Op sommige momenten dacht ik echt dat ik ging flauwvallen, maar ik heb gewoon doorgezet en het is me gelukt! :)

Dinsdag 26 juli


Ik kreeg weer een pakketje binnen, de laatste tijd bestel ik zoveel dingen, haha!


Ik had namelijk spulletjes besteld bij Boozyshop. De Pro Brush Dry Cleaner en een kwastenset. De kwastenset heb ik kunnen scoren voor €14,99 terwijl hij normaal €40 was. Reviews komen er nog aan!


Ik heb de rest van de dag besteed aan Netflix. Ik heb een super leuke film gekeken: Unexpelled. En ook nog een paar afleveringen van Breaking Bad. Ik zit bijna op het einde en dat wil zeggen dat ik aan een nieuwe serie ga beginnen. Als jullie nog leuke series kennen, laat het me weten!


Als avond eten at ik een voorgemaakt menu van de Carrefour; rijst met zoetzure saus. Echt super lekker was dit!


Groepsles BBB.

Woensdag 27 juli


En weer een pakketje… Deze lipstick van Ali Express. Het is een prachtige donker rode matte kleur, ik vind hem zo mooi! In de tube ziet hij er anders uit dan op mijn lippen. Hier komt ook nog een review over!


’s Avonds at ik barbecue bij mijn papa, super lekker!


En als dessertje geroosterde marshmellows die ik roosterde aan een vuurtje, waarom ook niet.

Donderdag 28 juli


Donderdag gingen we een dagje naar Antwerpen. Mijn stiefzusje was er met een vriendin gaan shoppen en we gingen haar in de namiddag op halen.


Daarna gingen we door naar de Meir waar ik dit super leuk topje kochtte in de Pull&Bear voor €9,99. Ik had het toen ook meteen aangetrokken.


We gingen nog eens spareribs eten bij Amadeus, echt een aanrader als je dit graag eet! Daar hebben ze echt de lekkerste ribbetjes ooit. En ook de patat die je erbij krijgt, echt heerlijk!


En ons dessertje gingen we halen in de McDonalds, een lekkere McFlurry speculoos.

Vrijdag 29 juli


Vrijdag ging ik weer met Debby naar de Watersnip. We waren eerst naar de Delhaize geweest om wat lekkere dingetjes te kopen. Ik was al een tijdje benieuwd naar dit drankje, want ik had het al een paar keer voorbij zien komen. Maar ik vind het niets, de munt die erin zit maakt het echt vies vind ik.


’s Avonds was mijn vriendje gekomen en zijn we samen met mijn stiefzusje Pokémon gaan vangen. 


Maar van al dat Pokémon vangen kregen we toch wel wat honger, haha. Dus besloten we om kebab te bestellen.

Zaterdag 30 juli


Mijn vriendje, mijn stiefzusje en ik hadden afgesproken om zaterdag naar Hasselt te gaan om Pokémon te gaan vangen (en om te shoppen natuurlijk). Ik heb de smaak van Pokémon Go echt goed te pakken, ben er helemaal verslaafd aan!


Gezellig een terrasje doen met een lekkere Frapuccino Caramel.


Ik zal ook eveneen kleine shoplog houden van de dingen die ik in Hasselt gekocht heb. Toevallig heb ik allemaal kledingstukken met streepjes gekocht, haha! Als eerste kocht ik dit leuke jurkje in de Pull&Bear voor €12,99.


Ik had zelf nog geen crop top met een hoge nek, maar ik vind het altijd zo leuk staan bij anderen. Daarom nam ik dit leuk topje van de H&M met streepjes mee voor €7,99.


Ook kocht ik nog een leuk basic tshirtje in de H&M voor €7,99.


Mijn stiefzus had deze high waisted short gekocht in de Primark maar hij was net iets te klein voor haar. Voor mij is hij iets te groot, maar ik ga hem laten innemen en dan zit hij perfect. Ze had de short gescoord voor maar €2!


In de avond waren we in de McDonalds gaan eten, lekker gezond weer!


Daarna zijn we samen met mijn papa en stiefmama nog iets gaan drinken op een boot in Mol, de Kleppende Klipper. Ik was er nog nooit eerder geweest maar het is echt super gezellig. Ik had Appletiser genomen trouwens, super lekker voor als jullie het nog niet zouden kennen!


We zaten op een boot dus moésten we wel een Titanic geïnspireerde foto maken, haha!

Zondag 31 juli


Zondag was vooral een uitrust dagje. Ik heb weer de hele dag in bed gelegen met Youtube en Netflix. In de avond zijn we wel nog naar Wok Villa in Zandhoven geweest, lekker!

Liefs, Lara

Geef een reactie

