Rimmel Volume Colourist Mascara #verarimmel

Vandaag heb ik voor jullie mijn allerlaatste artikeltje als bloginsider voor Vera Camilla om de nieuwe Rimmel mascara te testen. En vandaag ga ik jullie mijn eindoordeel geven, dus lees gezellig verder!



Deze mascara is anders dan alle andere mascara’s. Een mascara dient normaal gezien om je wimpers te verlengen en meer volume te geven. Deze mascara doet dat ook, maar hij heeft nog een extra functie. Hij beloofd namelijk je wimpers donkerder te kleuren, zodat je toch een beetje het effect krijgt dat je mascara op hebt, ookal is het niet zo.


De mascara maakt je wimpers elke keer wanneer je hem aanbrengt geleidelijk aan zwarter, na 2 weken bereik je het maximum resultaat. Ik heb van mezelf al redelijk donkere wimpers dus ik dacht dat het bij mij geen effect zou hebben, maar ik zie toch zeker wel verschil!

Het effect zal wel niet voor eeuwig zo blijven jammer genoeg. De niet-permanente tint zal langzaam aan na het laatste gebruik vervagen. Je kan het effect wel onderhouden door de mascara regelmatig opnieuw te gebruiken.


Zo waren mijn wimpers eerst, voor het gebruik van de Rimmel Volumr Colourist Mascara. (Kijk trouwens eens naar het verschil van mijn foto’s, best hard verbetert vind ik zelf!)


En hier zijn mijn wimpers hoe ze er nu uitzien zonder mascara. Een extreem verschil is er niet, maar ze zijn toch net iets wat zwarter! 


Mijn wimpers met de mascara. Hij geeft mijn wimpers volume en lengte, maar ze blijven soms wel een beetje aan elkaar kleven. 


Ik ben heel erg enthousiast over deze mascara! Ik kan hem zeker aanraden als je blonde wimpertjes hebt en je ze donkerder wilt hebben, het werkt echt! 

Rimmel Volume Colourist Mascara – €14,49

Ik heb dit product ontvangen ter review.

Liefs, Lara

Geef een reactie

