Birthday Shopping

Vandaag ben ik jarig, ik ben 17 jaar geworden!!! Een tijdje geleden ben ik met mijn meter gaan shoppen voor mijn verjaardag en ik ga in dit artikeltje laten zien wat ik heb gekregen.





Ik heb een dagje bij de C&A gewerkt zoals ik jullie al eerder heb verteld, en ik was er toen een heleboel leuke kledingstukken tegen gekomen. Dit broekpakje onder andere. Hij was afgeprijsd van €19 naar €11,40. Ik vind hem echt zo leuk en hij zit zo lekker, ik heb hem alvast super veel gedragen.



Shortjes kan ik echt nooit genoeg hebben, het zit zo chill en het ziet er nog eens leuk uit ook. Deze was €9.



Ik snapte eerst het nut niet van een body. Ik dacht dat het totaal niet comfortabel zat en ik vond het echt super raar. Maar ik vond deze echt super mooi en nam hem mee. Ik vind het echt super handig nu en ik ben er echt blij mee! Andere topjes kruipen omhoog en je moet het de hele tijd terug goed in je broek stoppen, maar een body blijft gewoon zitten, super chill! Hij was €9.



Dit bloesje vind ik echt super mooi, ik heb zoiets nog niet in mijn kledingkast hangen. Ook de kleur vind ik erg speciaal. Het bloesje kostte €12.50.



Daarna gingen we nog eventjes naar de H&M. Ik zag dit simpele zwarte shortje hangen, maar zoiets had ik nog niet. Hij is ook redelijk lang, iets wat tegenwoordig wat moeilijk te vinden is. Dus als je hiernaar op zoek bent raad ik je deze zeker aan! Hij was wel wat moeilijk op beeld te krijgen, sorry hiervoor! Dit shortje kwam op €9,99.

En dat waren dan alweer alle spulletjes die ik gekregen heb van mijn meter voor mijn verjaardag. Ik weet dat ze soms mijn blog leest, dus als je dit ziet: Dankjewel! Ik ben er echt super blij mee en het was een heel gezellig dagje!

Verder weet ik nog niet echt wat ik vandaag ga doen voor mijn verjaardag, maar volgende week staat er een feestje te wachten en daar zal misschien ook nog wel een artikel van online komen. 

Liefs, Lara

3 gedachtes over “Birthday Shopping

Geef een reactie

