My life in pictures #5

Ik heb weer een hele leuke week achter de rug. Ik mocht deze week alweer 17 kaarsjes uitblazen, ik heb een pakketje binnen gekregen waar ik héél enthousiast over ben en ik ben naar een ‘festivalletje’ geweest.


Maandag 1 augustus


Mijn laptop werkt al een hele tijd niet meer zoals het moet. Hij valt op random momenten gewoon opeens uit en ik kan WordPress niet meer openen. (Hierdoor is de kwaliteit van de foto’s van de laatste artikelen niet zo geweldig.) Hier wou ik iets aan doen en daarom probeerde ik om mijn laptop volledig te resetten. Maar ik ben helemaal niet zo goed en dat soort dingen en het is me niet echt gelukt. Dus als iemand me hiermee zou kunnen helpen, stuur me zeker een berichtje!


Mini-BBQ als avondeten.


Daarna een lesje Fat Burning.

Dinsdag 2 augustus


Dinsdag maakte ik wat aanbeelden van de dingen die ik gekregen heb van mijn tante voor mijn verjaardag, dat artikeltje is vorige donderdag online gekomen.


Dinsdag heb ik de allerlaatste aflevering van Breaking Bad gekeken. Ik vond het zo jammer dat ik de serie helemaal uitgekeken heb, ik vond hem zo leuk! Ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe serie, suggesties zijn altijd welkom!


Watermeloen, mmm! Het snijden ervan lukte niet zo goed, dus had ik hem maar gewoon uit zitten lepelen, haha!

Woensdag 3 augustus


Woensdag was ik nog een naar Eindhoven gegaan met mama en hebben we daar heel wat leuke spulletjes gekocht. Er komt nog een shoplog online!


Bij ons is het altijd zo dat we bij de KFC gaan eten als we in Eindhoven zijn, omdat er bij ons in België jammer genoeg geen filiaal zit. Breng hier a.u.b. verandering in KFC!!!


Woensdag was het de eerste keer dat ik een groepsles pilates ging doen. Ik wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten, maar ik vind het echt super leuk. Bij de andere groepslessen word ik al snel moe en het is super vermoeiend. Maar bij deze is dat niet, je voelt wel pijn, maar moe word je er niet van en dat vind ik wel leuk.


Daarna stuurde mama dat er pakketjes voor me aangekomen waren. Van één pakketje wist ik wat het was: mijn softbox! Ik was zó enthousiast en moest er dus heen om het op te halen. (Ik was namelijk bij mijn papa.) Ik had hem ook meteen in elkaar gezet en ben er echt zo blij mee! Ik denk dat ik ook nog een tweede ga aanschaffen. Ik heb hem besteld bij VidaXL. Het andere pakketje is van Avène met nieuwe producten erin.

Donderdag 4 augustus


It’s my birthday! Ik ben alweer 17 jaar geworden, wat gaat de tijd toch snel!


Mijn vriendinnetjes kwamen naar mijn thuis om mijn verjaardag te vieren en we besloten een taart te bakken dus gingen boodschappen doen.


Altijd als ik iets bak of kook mislukt het 9 van de 10 keer. Maar deze keer was het echt super goed gelukt! Hij lijkt bijna op een taart van bij de bakker vind ik en hij was ook nog eens super lekker!


Kaarsjes erop. Het waren er maar 12, de andere 5 konden er niet meer bij, haha.


’s Avonds ging ik met mijn stiefzusje en mijn vriendje naar Hasselt. Er stond namelijk al een tijdje een enorme Pokéball aan het Yup hotel, maar niemand wist wat erin zat. Om stipt 9 uur ging hij open en het feest was begonnen. De Versuz (een discotheek in Hasselt) was er een uurtje komen draaien. Heel veel mensen waren teleurgesteld omdat ze hadden verwacht dat er een zelfzame Pokémon ging komen ofzo. Maar ik vond het wel leuk!


Daarna kwamen mijn papa en stiefmama ons ophalen en gingen we nog eventjes iets drinken bij Baouzza.

Vrijdag 5 augustus


Ik was in de namiddag naar mijn mama en moeke gegaan en ’s avonds ging ik met mijn papa, stiefmama en stiefzusje naar een restaurant in Duitsland. De laatste tijd zijn we echt in to wokrestaurants. We hebben al een heleboel verschillende restaurants geprobeerd, zo ook deze. Maar geen enkele kan tippen aan Parkstad in Landgraaf, echt een aanrader!


Ik nam een Pina Colada, zo lekker!


Toen we betaald hadden kregen we ook nog een paar gelukskoekjes.


In de lift van het restaurant nog even een groepsfoto genomen. Ik steek gewoon een hoofd boven iedereen uit, haha!


Onderweg naar huis zagen we deze super mooie lucht! Die avond ben ik ook met vriendinnetjes nog naar een café geweest en daarna naar een soort discotheek/café die die dag zijn deuren openden in ons dorp. 

Zaterdag 6 augustus


Zaterdag ben ik beginnen leren voor mijn rijbewijs. 


En heb ik ook wat foto’s gemaakt voor mijn blog, met mijn nieuwe softbox natuurlijk!

Zondag 7 augustus

Zondag was een dag waar ik al een hele tijd naar uit keek. Ik ging samen met 2 vriendinnetjes naar Paal op stelten! Elk jaar gaan we ernaar toe en we mogen dan in de VIP ruimte omdat mijn papa dit sponsort. K3, Paul Michiels, Stan van Samang, Kings of Pop, Clouseau en Milk Inc, ik heb ze allemaal gezien!

Liefs, 

Lara

Geef een reactie

