Avène Hydraterende Zelfbruiner

De zomer is al een tijdje bezig, maar toch laat het weer dit niet altijd merken. De zon heeft nog niet zo heel veel geschenen, waardoor een bruin kleurtje er dit jaar ook niet echt in zit. Maar hier heb ik een oplossing voor! 


Een subtiel satijnzachte gel die maximaal gebruiksplezier en een goede hydratatie garandeert. Dezr gel is subtiel geparfumeerd, trekt snel in en voelt niet vet, noch plakkerig aan. Op gelaat en lichaam te gebruiken voor ern zachte huid met een mooi bruin kleurtje.


Deze zelfbruiner bevat:

  • een flinke dosis anti-irriterend en verzachtend Thermaal Water van Avène
  • pretocoferyl, dat bijzonder doeltreffend is tegen vrije radicalen, om oxidatieve stress te voorkomen

De huid is zacht, gehydrateerd en subtiel geparfumeerd. Doordat de gel niet vet is, kan men zich snel na het aanbrengen weer aankleden.

INGREDIENTS: AVENE THERMAL SPRING WATER, PEG-4, COCO-CAPRYLATE, DIHYDROXYACETONE, HYDROXYETHYL ACRYLATE/SODIUM ACRYLOYLDIMETHYL TAURATE COPOLYMER, ERYTHRULOSE, BENZOIC ACID, BLUE 1, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CAPRYLYL GLYCOL, FRAGRANCE, GLYCERIN, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ISOHEXADECANE, POLYSORBATE 60, RED 4, SODIUM CHLORIDE, SODIUM SULFATE, SORBITAN ISOSTEARATE, TOCOPHEROL TOCOPHERYL GLUCOSIDE, WATER, YELLOW 6


Hoe gebruiken?

  • het gelaat en/of lichaam vooraf scrubbrn om dode huidcellen te verwijderen
  • een dunne laag egaal op de vooraf gereinigde en droge huid aanbrengen
  • het product bij de haargens en de wenkbrauwen doen vervagen
  • voor een duurzaam bruin kleurtje brengt u de zelfbruiner 1 maal per dag aan tot het gewenste kleurtje verkregen is en onderhoudt u dit kleurtje vervolgens door het product 2 à 3 maal per week aan te brengen

Het is belangrijk de handen na het aanbrengen goed te wassen. Na het aanbrengen enkele minuten wachten alvorens zich aan te kleden, te zwemmen of te douchen.


Dit is mijn huid voor het aanbrengen van de Avène Hydraterende Zelfbruiner.


Deze foto is gemaakt ongeveer 17 uur na het aanbrengen van de zelfbruiner.

Mijn been is heel wat bruiner geworden maar het is moeilijk om op foto te brengen. Het kan ook liggen aan het licht dat hij bruiner lijkt. Maar in ht echt zie ik wel degelijk verschil. Het is niet extreem bruiner geworden, maar het is op te bouwen. De kleur blijft niet ontzettend lang, maar dat vind ik zelf niet zo erg. Avène zegt ook dat je de crème om de 3 à 4 dagen moet herhalen om te kleur te behouden. Wat ik wel wat jammer vind is dat de kleur vervaagt op plaatsen waar iets tegen mijn huid gedrukt zit. Bijvoorbeeld in mijn schoenen. Ook had ik eens een brace aan omdat ik last had van mijn knie, toen was het op die plaats ook helemaal afgegaan. Daar moet je dan wel wat rekening mee houden. Maar voor de rest vind ik het een top product!

Avène Hydraterende Zelfbruiner – 100ml – €17,00

Ik heb dit product ontvangen ter review.

Liefs, Lara

Geef een reactie

