My life in pictures #6

Een rustig maar leuk weekje! Ik heb wat foto’s gemaakt voor mijn blog, heb 2 leuke verjaardagsfeestjes achter de rug en heb een hele leuke serie gekeken!




Maandag 8 augustus


Ik heb mijn maandag vooral besteed aan het leren voor mijn rijbewijs.

Dinsdag 9 augustus


Dinsdag avond een lesje BBB.

Woensdag 10 augustus


Ik maak normaal nooit van die hipster knotjes omdat ik altijd vond dat het niet bij me stond. Maar als mijn haat wat wilder is vind ik het best wel leuk staan! Die bril maakt het hipster gehalte dan ook echt helemaal af, haha. 


Mijn nicht was terug van vakantie en ik had haar een maand niet meer gezien, dat moest dus gevoerd worden! Eerst zijn we nog samen gaan sporten en daarna zijn we iets gaan drinken op de tennis.

Donderdag 11 augustus

’s Middags maakte ik een lekker slaatje met kip.


Ik nam foto’s voor de shoplog die aanstaande woensdag online komt.


Kleine preview! Het was trouwens de eerste keer dat ik foto’s van mezelf maakte met mijn nieuwe softbox. Ben er nog altijd zo ontzettend blij mee! Ik vind het resultaat echt zo mooi!


Mosselen met frietjes!

Vrijdag 12 augustus


Vrijdag was mijn verjaardagsfeestje voor mijn famile, gezellig!

Zaterdag 13 augustus


Ik was ergens die week begonnen met de nieuwe serie ‘Stranger things’ en ik heb hem zaterdag uitgekeken. Echt een super leuke serie dit!


Kippen schnitzel met rijst en curry saus, jammie!

Zondag 14 augustus


Zondag ochtend vertrok ik samen met mijn vriendje, mijn stiefzusje en een vriendinnetje van haar en mijn papa en stiefmama naar Duitsland. Rond 12 uur namen we een tussenstop om even wat te eten.


We waren rond een uur of 4 aangekomen en het was er echt super warm! We hebben eerst wat gerust en daarna hadden we spaghetti gegeten.

’s Avonds zijn we ook nog naar een hotel geweest waar een show was, het was echt cool! Daarna kropen we ons bedje in, want de volgende dag gingen we iets super leuks doen, maar dat zien jullie in mijn volgende My life in pictures!

Liefs, 

Lara

2 gedachtes over “My life in pictures #6

Geef een reactie

