My life in pictures #7

Ik heb weer een super leuke week achter de rug! Ik ben naar het grootste pretpark in Europa geweest, ik ben naar mijn allereerste festival ooit geweest en ben een dagje naar Anwterpen gegaan.


Maandag 15 augustus


Wakker worden langst mijn vriendje <3


We zijn een dagje naar Europapark geweest, het grootste pretpark in Europa. Het is echt zo geweldig daar! In de middag waren we naar het Foodloop restaurant gegaan, zo cool is dat! Je moet je eten bestellen via een computer en dan komt het gewoon op de rails naar je toe. 


We hebben er echt een super leuke dag gehad! Maar ik was ook wel blij toen we in de auto zaten om terug naar huis te gaan, want vermoeiend is het wel.

Dinsdag 16 augustus

Die dag had ik helemaal niets gedaan. Ik was nog zo moe van afgelopen weekend.

Woensdag 17 augustus


Woensdag ben ik met mama naar Aquatopia in Antwerpen gegaan. Ik ben er al eens eerder geweest, maar toen was ik nog super klein. Echt leuk om dat nog eens te doen!


Er is een tunnel waar je door kan lopen en dan zit je gewoon echt tussen alle water dieren. Zo leuk!


Daarna gingen we nog even naar Wijnegem, want ik moest pas om 4 uur ergens zijn en we hadden nog wat tijd over. Een vriendin van me zei dat daar een winkel was vol met super leuk ondergoed voor een klein prijsje en daar kocht ik deze leuke bh voor maar €16,50. De achterkant vind in echt zo mooi!


We waren naar Antwerpen gegaan omdat ik naar de casting ging van een modellenbureau: Models on Stage. We hebben er wat uitleg gehad en ik heb me ingeschreven voor de lessen en ik krijg leuke opdrachten zoals modeshows lopen, ik heb er echt super veel zin in!


Toen we thuis waren aten we een heerlijke salade met kip.


Daarna ging ik samen met mijn nicht iets drinken op de tennis en besloten we spontaan om de volgende dag naar Pukkelpop te gaan.

Donderdag 18 augustus

En dan was het opeens zo ver, mijn allereerste festival. Ik wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten, maar ik vond het echt zo abnormaal leuk! Veel leuker dan de gewone chirofuifjes waar ik altijd naar toe ga. Ik mis het nu echt al zo hard, ik wil terug!!! Volgens jaar ga ik zonder twijfel alle dagen!


Wel een nadeel is dat alles er wat duur is. Maar gelukkig stond er buiten Pukkelpop zelf een tent waar ik deze hamburger kon krijgen voor €3,50. Veel goedkoper en ook nog eens super lekker!


Het was een super geslaagd dagje en we hebben ons echt geamuseerd!

Vrijdag 19 augustus

Van vrijdag heb ik geen foto’s. 

Zaterdag 20 augustus

Zaterdag avond ben ik naar het verjaardagsfeestje van mijn nonkel gegaan, hij was 40 geworden. Maar daar heb ik ook geen foto’s van.

Zondag 21 augustus


Zondag ben ik naar mijn moeke geweest en daar heb ik deze schattige worteltjes gegeten haha! Super lekker.

Liefs, Lara

Geef een reactie

