Action scheermesjes

Het is weer zomer, de tijd voor korte rokjes, shortjes en dus natuurlijk gladde benen! Ik gebruik altijd een scheermesje van Venus met vervangbare mesjes, maar die vind ik best wel duur. Toen ik dit scheermesje bij de Action zag liggen, moest ik hem dus meepakken om te testen. Zou hij mijn scheermesje van Venus kunnen vervangen?

IMG_3728

Het scheermesje zelf heeft nog een extra mesje erbij zitten. Ik heb ook een apart doosje gekocht met 6 mesjes erin.

IMG_3729

Het scheermesje heeft 3 mesjes en bevat een stripje met Vitamine E en Aloë Vera. Ook buigt het mesje mee, wat super handig is. Dit hebben gewone wegwerpscheermesjes niet.

IMG_3731

Op de achterkant staat nog wat informatie over het scheermesje en hoe je de mesjes moet vervangen. Hieronder laat ik grotere afbeeldingen ervan zien.

IMG_3733

IMG_3734

IMG_3737

En dit is de inhoud van het pakketje. Het scheermesje, nog een extra mesje en een hangertje die je in de douche kan hangen.

IMG_3738

Aan de achterzijde van het hangertje bevind zich een stickertje, zodat je deze makkelijk tegen de muur van de douche kan plakken.

IMG_3730

Het doosje waarin de 6 mesjes zitten.

IMG_3735

Op de achterzijde van het doosje staat dezelfde informatie als op het doosje van het scheermesje zelf.

IMG_3739

En dit is de inhoud van het doosje; 6 mesjes.

IMG_3744

Ik heb het scheermesje al enkele keren gebruikt en ik vind dat hij het goed doet. Niet zo goed als mijn Venus mesje, maar dat is ook wel te verwachten met deze prijs. Ik vind hem wel veel fijner in gebruik dan wegscherpmesjes en ga hem dus ook zeker blijven gebruiken. Ik vind het ook heel leuk dat er een houdertje bij zit die je in de douche kan hangen, echt super handig! Wel blijft hij niet echt lang hangen met het stickertje dat erop hangt, maar als je zelf wat dubbelzijdig plakband gebruikt, lukt het wel goed!

Ik raad dit scheermesje dus zeker aan als je een goedkoper alternatief zoekt voor de Venus mesjes!

Action scheermesje                €2,99


Action navulling                   €2,79


Liefs,

Lara

 

Geef een reactie

